«حلمای حرم» روانه بازار نشر شد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه 15 خرداد در مراسم رونمایی کتاب «حلمای حرم» با بیان اینکه این کتاب تلاش دارد تا نسل جوان را با فرهنگ، اخلاقیات و سبک زندگی شهدا نزدیک تر کند، گفت: حلمای حرم آغازی است برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کار کردن روی سبک زندگی شهدا که این آثار الگویی شود برای نسل جوان دختر و پسر.
کد خبر: ۹۰۱۲۰۸۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹

حجت الاسلام حسین عبدالله پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان قرچک  در مراسم رونمایی کتاب ارزشمند حلمای حرم ضمن قدردانی از نویسنده این کتاب و سپاه سیدالشهدا(ع)استان تهران که موضوع فرهنگ شهید و شهادت را با الگوی شهدای مدافع حرم کلید زده است، گفت: این کتاب تلاش دارد تا نسل جوانی را که آشنایی با فرهنگ شهادت ندارد، با این فرهنگ، اخلاقیات و سبک زندگی شهدا نزدیک تر کند و الحمدالله این تلاشها به بار نشسته و امروز شاهد رونمایی از این کتاب بسیار مفید و ارزشمند هستیم.
وی ادامه داد: این کتاب یک نماد و آغازی است برای اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کار کردن روی سبک زندگی شهدا که این آثار الگویی شود برای نسل جوان دختر و پسر.
این کارشناس دینی ابراز کرد: این کتاب توفیقی است برای شهرستان قرچک و این باید در همه جا باب شود تا شهدای مدافع حرم به عنوان الگو در همه جامعه مطرح شوند.
وی خواستار تکمیل مجموعه "یک بغل گل سرخ" شد و ابراز کرد: نباید فقط به این کتاب اکتفا کرد و باید در این راستا قدم برداشته شود و کتاب زندگی نامه شهدای دیگر هم در دست کار قرار گیرد.
شایان ذکر است حلمای حرم عنوان کتابی است که در 33 بخش کوتاه، شهید میثم نجفی را از کودکی تا شهادت، از زبان همسر و مادرش به قلم مهدی گودرزی روایت کرده و با شمارگان یک‌هزار نسخه در 72 صفحه، به بهای 6500 تومان و در قطع رقعی از سوی انتشارات تقدیر به بازار عرضه شده است، این کتاب یک جلد از مجموعه "یک بغل گل سرخ" است که شامل گفت‌وگو با مادر و همسر شهید است و سرگذشت و زندگی شهید نجفی را توصیف می‌کند.
گفتنی است شهید میثم نجفی اولین شهید مدافع حرم از شهرستان قرچک است که در آذر ماه سال 1394 در بیست و شش سالگی و در حالی که آرزوی دیدن نوزادش را داشت، در منطقه حلب سوریه به شهادت رسید.
یادآور می شود این مراسم عصر امروز با حضور خانواده معظم شهید نجفی و دیگر خانواده شهدا در حوزه مقاومت بسیج 2 خندق سپاه قرچک برگزار شد.

ارسال نظرات