خبرهای داغ:
معاون تهذیب حوزه علمیه ولیعصر تبریز:

مهم ترین شاخصه منتظران، کسب معرفت امام زمان(عج) است

معاون تهذیب حوزه علمیه ولیعصر تبریز گفت: معرفت امام زمان(عج)، اهمیت ویژه ای در زندگی و مرگ انسان ها دارد؛ چراکه مرگ هرکس، چکیده زندگی است و هرکسی آن گونه می میرد که زندگی کرده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۱۴۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲

حجت السلام عادل بایرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در اهمیت شناخت امام و حجّت هر زمان، همین بس که نشناختن وی، مساوی با بی دینی و جهالت است.
وی ادامه داد: چنان که در حدیث مشهور بین مسلمانان از پیامبر اکرم روایت شده است که فرمودند؛ «هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناسد، به مرگ جاهلیت مرده است»، پس هر کس امام زمانش را نشناسد، نه تنها مرگش جاهلی است، بلکه زندگی او نیز، زندگی جاهلانه خواهد بود .

حجت السلام بایرامی در ادامه صدقه دادن برای سلامتی حضرت را از جمله شاخصه های منتظران آن امام بزرگوار بیان کرد و افزود: گرچه حفظ وجود مقدس امام زمان به اراده و مشیت الهی است، ولی اسباب یاد شده نیز به اذن و مشیت الهی می باشند .

معاون تهذیب حوزه علمیه ولیعصر(عج) اضافه کرد: منتظر واقعی هر لحظه انتظار محبوب را می کشد و از خدا می خواهد که هر چه زودتر او را برساند؛ بنابراین، دعای فراوان برای فرج آن حضرت، از شاخصه همیشگی منتظر واقعی است و دعای برای تسریع در فرج آن امام همام، مورد توصیه آن حضرت نیز می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها