نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در گفتگو با«بسیج»:

بدلیل بی توجهی دولت به قول هایش همچنان در حال فرورفتن در سرازیری اقتصاد هستیم

تربتی نژاد گفت: مدیریت داخلی در بخش عدالت اجتماعی، ضعیف عمل کرده است و دولت محترم طبق قولی که به مردم داده است، نتوانست آن را عملی کند و ما به دلیل این بی مدیریتی دولت همچنان به پایین فرو می‌رویم.
کد خبر: ۹۰۱۲۳۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

نورمحمد تربتی نژاد عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، در خصوص بحران اقتصاد کشور که کشور با آن شدیدا درگیر است گفت: نابسامانی اقتصادی به سه بخش برمی گردد؛ اول فشار‌هایی است که استکبار جهانی به جمهوری اسلامی وارد می‌کند که تازگی ندارد و از اوایل انقلاب بیشتر هم شده است. با این وجود ایران در مقابل این فشار‌های خارجی همواره عزت مندانه در منطقه و جهان برخورد کرده است.

وی افزود: مدیریت داخلی در بخش عدالت اجتماعی، ضعیف عمل کرده است و دولت محترم طبق قولی که به مردم داده است، نتوانست آن را عملی کند و ما به دلیل این بی مدیریتی دولت از وقتی که روی کار آمده است همچنان به پایین فرو می‌رویم. نمونه آن را می‌توانید به گرانی محصولات مصرفی، بالا رفتن نرخ ارز و سکه که قسمت اعظم آن به مدیریت داخلی برمی گردد و مسائل این چنینی که گریبان گیر اقتصاد کشور شده است.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص شایعه پراکنی همراه با دامن زنی به برخی مسائل کشور که هییچ سودی جز ضربه زدن به اقتصاد ندارد عنوان کرد: فضا سازی و شایعه پراکنی در جامعه همواره باعث شده ما اهداف جمهوری اسلامی را در آینده از یاد ببریم و با مشکلاتی که با آن روبه رو هستیم آن را کنار بگذاریم. مثلا الآن ارز گران شده است یا نیاز کشور حمایت از کالای ایرانیست، اما موضوعات غیر مرتبط باعث می‌شود ما را با واقعیت روبه رو نکند و برای حل مشکلات همچنان سردرگم بمانیم.
ارسال نظرات