مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر:

شهید مطهری (ره) یکی از بارزترین متفکران در عصر جدید است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر گفت: استاد شهید مرتضی مطهری (ره) یکی از بارزترین، موفق‌ترین و پیشروترین متفکران عصر جدید است.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۴۴
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا عبدلی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از لرستان ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) و گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی، سیاسی گفت: شناخت، افکار و تبیین اندیشه‌های والای شهید مطهری از اولویت برنامه‌ها سپاه ناحیه شهرستان الشتر در هفته عقیدتی است.

وی با توجه به اندیشه‌های شهید مطهری در سپاه خاطرنشان کرد: هفته عقیدتی- سیاسی درواقع فرصت مغتنمی است که تفکرات و اندیشه‌های شهید مطهری را برای مردم برجسته کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه شهرستان الشتر عنوان کرد: هفته عقیدتی فرصت خوبی برای شناخت این استاد بزرگ است که با شناخت فکر و اندیشه او بتوانیم درراه اعتلای اسلام قدم برداریم.

وی با اشاره به تلاش شهید مطهری برای شناساندن اسلام تصریح کرد: شهید مطهری توانست عمر بابرکت خود را درراه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش از زوایای مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کجروی ها و انحرافات صرف نماید.

عبدلی با اشاره به‌حق شهید مطهری بر مسلمانان بیان کرد: شهید مطهری حق عظیمی بر مسلمانان به‌ویژه نسل انقلاب دارد و به حقیقت الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر ماست.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته عقیدتی افزود: در هفته عقیدتی- سیاسی برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم ازجمله زنگ سپاس در مدارس، نشست‌های بصیرتی و سیاسی، تجلیل از فعالین عقیدتی، مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و نقاشی، مسابقه ورزشی بین کارکنان، دیدار با امام‌جمعه و خانواده شهدا، محفل انس با قرآن، حضور بسیجیان در نماز جمعه این هفته و...است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات