خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

انتظار فرج عبادتی بزرگ است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با اشاره به وجود اعتقاد به ظهور منجی در تمامی ادیان، انتظار فرج را عبادتی بزرگ برشمرد.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۸۵
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد افزود: انتظار برای ظهور حضرت مهدی(عج) نباید انتظاری ساکن باشد، بلکه انتظاری ستودنی است که توام با بسترسازی ظهور و رفع آلودگی های ظاهری و باطنی بوده و آمادگی فکری و فرهنگی لازم را در افراد ایجاد کرده باشد.

  وی با اشاره به اینکه حکومت حضرت، حکومتی جهانی به دور از افکار نژادپرستانه و بدون مرز خواهد بود، اظهار کرد: آنحضرت برای بسط عدالت در جهان خواهد آمد و با آمدنش تمامی ابزارها و تکنولوژی های مدرن روز که منجر به بهر کشی طاغوتیان و استکبار صفتان از مظلومان جهان شده است، از کار خواهد افتاد.

حجت الاسلام امیرنژاد به نقش انقلاب اسلامی در بیداری آرام آرام امت ها و بسترسازی برای ظهور، اشاره و بیان کرد: مردم دیگر از ظلم و جور حکومت های استکباری خسته شده اند و آزادیخواهان جهان فریاد براعت از حکومت های غیرعادلانه سرمی دهند، از سویی دشمن با هزاران فکر پلید، هجمه ها، تهدیدات و تهمت های خود را برای نابود سازی انقلاب اسلامی به کار گرفته است و اگر ما سکوت کرده و سستی نماییم، مسئولیم.

   مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته عقیدتی سیاسی، شهید مطهری را مدافع واقعی انقلاب و ولایت دانست که به عنوان معلم و مربی حقیقی با قلمی روان و تقدیم خون خود اسلام را از عقاید انحرافی نجات داد و حمایت و پشتیبانی جانانه ای از امام(ره) کرد.

   حجت الاسلام امیرنژاد معلمی را از شئون الهی و جلوه ای از ذات اقدس الهی دانست و افزود: اگر اعتقاد درستی در جامعه جریان نداشته باشد، سیاست درستی جریان نخواهد داشت و طبعا بصیرتی نیز وجود نخواهد داشت.

   جعفر غیابی؛ فرمانده سپاه میانه نیز در این مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته عقیدتی سیاسی، پاسداری را وظیفه ای حساس و تاثیرگذار دانست و گفت: پاسداران به عنوان لشکریان امام زمان(عج) همواره پاسدار اسلام و انقلابند و در راه خدا، از بریده شدن سرهایشان هیچ ترس و واهمه ای ندارند.

   در پایان این مراسم از تعدادی از مربیان عقیدتی سیاسی سپاه و فرماندهان حوزه ها، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها