خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

شهید مطهری ذوب در ولایت بود و در برابر بدعت ها ایستاد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع خبرنگاران با بیان جایگاه علم و تربیت، شهید مطهری را معلمی عارف، آشنا به زمان و مربی الگویی دانست که تربیت یافته یکی از بهترین معلمان و مربیان-حضرت امام خمینی(ره)- و ذوب شده در امام(ره) و ولایت بود و در مقابل انحرافات و بدعت ها جانانه ایستاد و با آشنایی به مسائل، علمی توام با عمل را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۹۱
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد، گفت: صلاحیت علمی معلم موجب فراگیر شدن عطر تربیت علمی او در جامعه خواهد شد.

  وی معلمی را از شئون پروردگار و جلوه ای قدرت لایزال او دانست و اظهار کرد: اگر معلم دارای صلاحیت علمی لازم باشد، علم و ادب وارد وجود متربیان شده و عطر تربیت او جامعه را فرا می گیرد و اگر این صلاحیت نباشد و معلم با حرفه اش بیگانه باشد، جز ضرر و زیان عایدی نصیب جامعه نخواهد شد.

   حجت الاسلام امیرنژاد با اشاره به برنامه های هفته عقیدتی سیاسی از اجرای دهها برنامه در طول این هفته خبر داد و افزود: برگزاری نشست های سیاسی و بصیرتی، دیدار با امام جمعه در جهت تجدید میثاق با ولایت، دیدار و تجلیل از معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و ... از جمله مهمترین برنامه های هفته پیش روست.

  نشست خبری اصحاب رسانه با مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم، برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها