سردار عبدالهی خبرداد

تکمیل 40 ابر پروژه در سال 97 توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء/ تامین 50 درصد بنزین کشور با افتتاح ستاره خلیج فارس

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در سال 97 بیش از 40 ابر پروژه با مبلغ 118 هزار میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتم الانبیا در کشور به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۳۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار عباد‌اله عبدالهی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان بیان کرد: سپاه همان‌گونه که امام فرمودند حافظ انقلاب است و در هر جایی که احساس کند مشکلی و تنگناهایی  وجود دارد سپاه پاسداران وظیفه خواهد داشت.

وی ادامه داد: با تشکیل تشکل‌های بسیجی در دوران دفاع مقدس پیروزی حاصل شد و امروز نیز با توجه به اینکه دشمن تلاش خود را در حوزه اقتصاد و معیشت برای ضربه زدن به کشور قرار داده است سپاه ورود پیدا کرده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء سپاه گفت: اکنون 200 هزار نفر به صورت مستقیم و یک میلیون نفر به صورت غیر مستقیم در این قرارگاه در سطح کشور مشغول به فعالیت هستند و باید گفت 200 لشگر سازنده در کشور داریم.

عبدالهی اظهار داشت: در سال 97 بیش از 40 ابر پروژه با مبلغ 118 هزار میلیارد تومان توسط قرارگاه خاتمالانبیا به اتمام می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در سال 95 و 96 نیز 100 پروژه بزرگ آغاز شده که 75 پروژه به اتمام رسیده‌اند.

این مسوول اظهار داشت: در سال 97 حدود 10 ابر پروژه در حوزه نفت و گاز با اعتباری بالغ‌بر 22 میلیارد دلار به بهره‌برداری می‌رسد که از مهم‌ترین آن‌ها طرح ستاره خلیج‌فارس است که 50 درصد از بنزین کشور را تامین‌ می‌کند.

ارسال نظرات