معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص):

احداث ۶۵ کیلومتر راه روستایی توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) گفت:در استان لرستان ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث کردیم.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۶۰
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار محمود رجبی امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد بابیان اینکه در استان لرستان ۶۵ کیلومتر راه روستایی احداث کردیم اظهار داشت: مبلغ قراردادی که با وزارت خانه داشتیم برای هر کیلومتر قرار شد ۸۰ میلیون تومان پرداخت کنند، اما هزینه تمام‌شده ۲۸۰ میلیون تومان بود یعنی برای هر کیلومتر از محل درآمد‌های قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی ۲۰۰ میلیون تومان و به عبارتی ۱۳ میلیارد تومان هزینه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارسال جهیزیه برای زوج‌های لرستانی اشاره کرد و افزود: سال گذشته فقط ۲۵۰ سری جهیزیه کامل به استان لرستان ارسال کردیم به‌طوری‌که یک زندگی زوج جوان را بررسی کردیم که چه نیازمندی‌هایی دارد و هر آنچه موردنیاز بود فراهم شد.

معاون محرومیت‌زدایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد: از طرق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) دو مرحله در استان لرستان بیمارستان صحرایی ایجاد کرد که ۶ هزار نفر ویزیت شدند.

وی بیان کرد: چهار هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی برای عید نوروز به استان لرستان فرستادیم که شامل ۱۰ کیلو برنج، ۵ کیلو روغن، ۶ تن ماهی، ۶ بسته ماکارونی، شش بسته سویا بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات