رييس هيأت تکواندو استان زنجان:

عملکرد فدراسیون تکواندو کاملا درخشان و قابل قبول است

رييس هيأت تکواندو استان زنجان در مسابقات قهرمانی تکواندو بسیج استان زنجان با اشاره به اینکه تفاهم نامه ای بین سازمان بسیج ورزشکاران ،سپاه انصارالمهدی(عج) و هیأت تکواندو منعقد شده است.
کد خبر: ۹۰۱۲۷۷۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:ابوالفضل خدایی با بیان اینکه هیأت تکواندو با افتخار در سالهای اخیر موفقیت های خوبی را در جهت رشد و تربیت استعدادهای هنرجویان داشته اشت؛تصریح کرد:هیأت تکواندوی استان زنجان برنامه های مختلف و متنوعی در رابطه با استعدادیابی و حضور در لیگ های استانی و کشوری انجام داده است.
وی گفت:نفرات منتخب در این دوره از مسابقات به مسابقات قهرمانی کشور در فدراسیون تکواندو اعزام می شوند.

وی از مدال طلای قهرمانی نوجوانان جهان توسط نماینده ی زنجانی امیر سینا بختیاری در مسابقات تونس خبر داد و اظهار داشت:با حضور ۹۵۰ورزشکار از ۱۱۸کشور جهان نماینده زنجانی توانست مدال طلا را برای کشور و استان خود به ارمغان بیاورد.

خدایی با اشاره به اینکه در بخش بانوان دو بانوی زنجانی(سونا رزاقی و نرگس میناخانی) در مسابقات تیم ملی پونسه بانوان حضور دارند؛ تصریح کرد:مسابقات در خردادماه سال جاری به میزبانی ویتنام برگزار می شود.

رییس هیأت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه تکواندو ایران جزو رشته‌هایی است که در عمل نشان داده از کارآیی و توان بالایی در کسب مدال برخوردار است، خاطرنشان کرد: عملکرد فدراسیون تکواندو از گذشته تا به امروز کاملا درخشان و قابل قبول بوده است، به همین خاطر معتقدیم انتقادهایی که برخی افراد نسبت عملکرد امروز تیم‌ملی و فدراسیون تکواندو انجام می‌دهند، کاملا مغرضانه است.

خدایی افزود:پس از پایان مدارس جشنواره استعداد یابی جهت رشد و تربیت تکواندو استان زنجان برگزار می شود .

وی  عدم تجلیل از مدال آوران تکواندو از سوی سازمان ورزش و جوانان استان زنجان را چنین تصریح کرد:به دلیل مشکلات مالی مراسم تجلیل از قهرمانان طی دو سه سال اخیر رخ نداده است.
ابوالفضل خدایی با بیان اینکه مشارکت بخش خصوصی در هدایت تیم ها ضعیف است عنوان کرد:با درایت مسؤلین امید آن را داریم که بتوانیم بخش خصوصی را دخیل این امر کنیم و مشکل مالی تا حدی مرتفع شود و عدم حضوردر لیگ کشوری موجب می شود که تیم لطمه بخورد .

ارسال نظرات