حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی:

انجام فرایض مستحب موجب ارتقاء درک و آگاهی می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: افرادی که فرایض مستحب و واجب را به‌درستی و با دقت انجام می‌دهند در شرایط حساس درک بهتری از وقایع خواهند داشت و به‌تبع عکس‌العمل مناسب‌تری از خود نشان می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۱۲۸۸۷
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسن قرائتی در آیین احیای شب نیمه شعبان که در مصلی نماز جمعه کرج برگزار شد، گفت: احیا در نیمه شعبان موجب می‌شود افراد در روزهای سخت درک و فهم درستی از مسائل دینی داشته باشند.

انجام فرایض مستحب موجب ارتقاء درک و آگاهی می‌شود

وی افزود: گروهی هستند سواد علمی ندارند اما از بسیاری از باسوادان بهتر و دقیق‌تر عمل می‌کنند که این موضوع از آثار انجام واجبات و مستحبات دینی است.

رئیس ستاد اقامه نماز در ادامه بابیان اینکه غیبت امام دوازدهم (ع) حکمت خداوند است، بیان کرد: باید خود را آماده ظهور حضرت قائم (عج) کنیم.

قرائتی تصریح کرد: هستی ما در زندگی به دلیل وجود نازنین حضرت مهدی (عج) است و امیدواریم اگر نمی‌توانیم این حضرت را خوشحال کنیم حداقل با اعمال و رفتار خود ایشان را غمگین و ناراحت نکنیم.

وی ادامه داد: زمانی که خداوند قرآن، پیامبران و معصومین را  برای هدایت مسلمانان فرستاده است چرا باید بازهم برای ادامه روند درست زندگی دچار مشکل و معضل شویم.

رئیس ستاد اقامه نماز با اشاره بر اینکه شب قدر باید برای ظهور امام زمان (عج) با تمام توان و اخلاص دعا کنیم، تأکید کرد: در شب قدر نیمه شعبان برای مادر امام زمان (عج) بسیار دعا کنید.

قرائتی تصریح کرد: جمعی از علمای اهل سنت کشورهای مختلف به ایران سفر کردند و طی بحث و تبادل و نظری که به انجام رسید متوجه شدم آن‌ها هم به ظهور امام زمان (عج) در آخر زمان اعتقاد دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها