وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور است؛ امنیتی که موجب شکوفایی اقتصادی و فرهنگی و فعالیت‌های اجتماعی می‌شود حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان است.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۲۶
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در خرم‌آباد، اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی حکومت جهانی حضرت مهدی عجل الله عدالت است و در حکومت جهانی ایشان امنیت، عدالت، رفاه و ستایش مطلق وجود دارد.

وی افزود: انتظار فرج انتظار امنیت و عدالت است و آنچه در نظام جمهوری اسلامی صورت می‌گیرد زمینه‌سازی برای حکومت موعود است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: وزارت اطلاعات حافظ امنیت کشور است؛ امنیتی که موجب شکوفایی اقتصادی و فرهنگی و فعالیت‌های اجتماعی می‌شود حاصل تلاش سربازان گمنام امام زمان است.

وی عنوان کرد: امنیت بزرگ‌ترین نعمت است و امروز در کشور به خاطر تلاش سرباز گمنام امام زمان است و سربازان گمنام امام زمان چشم بینای کشور در برابر توطئه و نفوذ دشمن هستند.

 میرعمادی با گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان، اظهار داشت: بدنه وزارت اطلاعات مجموعه از عناصر مؤمن و متدین انقلابی و با بصیرت تشکیل‌شده است و این عزیزان در حفظ امنیت تلاش می‌کنند.

وی بیان کرد: امروز انقلاب اسلامی نقطه امید مستضعفان جهان است و ایران اسلامی در منطقه تأثیرگذار است.

نماینده ولی‌فقیه بابیان اینکه رژیم صهیونیستی امروز به تارعنکبوتی شکننده تبدیل‌شده، عنوان کرد: اسرائیل که یک روز گنبد آهنین درست کرده بود اما امروز به تارعنکبوت تبدیل‌شده است.

وی گفت: رژیم آل سعود نیز که یک روزی تمام کشورهای اسلامی حوزه خلیج‌فارس به مواضع آن نگاه می‌کردند امروز به مهره‌ای برای اجرای سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی تبدیل‌شده است.

میرعمادی افزود: سیاست‌های آمریکا در برابر انقلاب اسلامی شکست‌خورده است، و این رژیم در برابر ایران احساس ضعف می‌کند و هرروز بهانه‌ای برای انقلاب اسلامی می‌تراشد اما موفق نمی‌شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه باید با تبعیت از ولی‌فقیه عزت و عظمت امروز را حفظ کنیم عنوان کرد: همه ما مدیون معلمین هستیم چراکه آینده مملکت در دست افرادی است که آن‌ها تعلیم می‌دهند و آن‌ها هستند که نیروی انسانی آینده کشور را از گمراهی و بی‌راهه رفتن به راه درست هدایت می‌کنند.

وی ضمن تبریک روز جهانی کارگر عنوان کرد: راه مقابله با جنگ اقتصادی در برابر دشمنی که تحریم اقتصادی را دنبال می‌کند حمایت از محصولاتی است که کارگران تولید می‌کنند و اگر امروز به سمت کالای ایرانی برویم آینده ما استقلال اقتصادی و رفع بیکاری خواهد بود.

آیت‌الله میرعمادی به سالروز تأسیس بسیج سازندگی اشاره و اظهار کرد: فعالیت‌های بسیج سازندگی در جهت رفع محرومیت بر کسی پوشیده نیست.

وی خاطرنشان کرد: اردوها جهادی توسط سازمان بسیج سازندگی در جهت رفع محرومیت است و خدمات این عزیزان یک ارتباط بسیار تنگاتنگ با نسل جوان جامعه و کار و محرومیت ایجاد کرده است.

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوده که در لرستان در راستای صنایع تبدیلی و اجرای طرح‌های کوچک است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات