خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

علم همراه با تزکیه عامل ماندگاری آثار شهید مطهری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این شهرستان، با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم گفت: علم شهید مطهری همراه با تزکیه و تقوای الهی موجب ماندگاری و تازگی آثار وی شد.
کد خبر: ۹۰۱۲۹۵۴
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه استاد شهید مرتضی مطهری برای تعلیم و تربیت جامعه زحمات زیادی کشیده افزود: وی استاد عالمی بود و ارزش عالم از هزار عابد افضل است چراکه عابد برای خود تلاش می کند در حالی که عالم جامعه و مردم را هدایت می کند.

وی با تاکید بر اینکه معلمی شغل انبیاست، افزود: حضرت نوح(ع) در هر 12 سال یک نفر را تربیت می کرد و این نشان دهنده ضرورت تربیت انسان است و در همین راستا خدواند برای تربیت و رهایی مردم از ضلالت و هدایت انسان به سوی رستگاری صد و بیست چهار پیامبر فرستاده است.

حجت الاسلام ابراهیم برزگر با بیان اینکه در قران کریم تعلیم بعد از تزکیه آمده است، اظهاردشت: تزكيه از نظر رتبه و ارزش بر  علم و تعليم مقدم است يعني اگر تعليم تزكيه را در پى نداشته باشد ، فايده اى ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بطن جامعه و انقلاب ایجاد شده و علی رغم همه هجمه های تبلیغاتی و دشمنی ها با این نهاد مقدس، با اقتدار و بدون توجه به هجمه ها، هدفش حفظ ولایت و ارزش های اسلامی و انقلابی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها