خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

جوانان سپاهی و بسیجی الگو و الهام بخش ملت های منطقه هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی در همایش بصیرتی شهید مطهری و سلوک معنوی در مسجد شهدای مراغه با اشاره به نقش موثر سپاه در تشکیل جبهه مقاومت اسلامی در منطقه گفت: نسل جدید و جوانان سپاهی و بسیجی کشورمان الگو و الهام بخش ملت های منطقه شده اند.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۳۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر افزود: با وجود اینکه دشمنان و نظام سلطه به دنبال ضربه زدن به سپاه و بسجی بوده لیکن این نیروهای مخلص و فداکار ستون فقرات جبهه مقاومت اسلامی برای دفاع از اسلامی و آرمان های انقلابی هستند.

وی با بیان اینکه سپاه آماده مقابله با هرگونه تهدید و توطئه است ادامه داد: این نهاد مقدس آماده دفاع غیرمحافظه کارانه در برابر قتنه های نظامی، نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در جامعه است.

حجت الاسلام کاملی فر اضافه کرد: طرح برخی مباحث توسط دشمنان قسم خورده خارجی و فریب خوردگان داخلی، هیچگاه سپاه را دچار انفعال نکرده و در راه دفع از اسلام و انقلاب دچار تردید نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه اکنون سپاه فقط یک نیروی پادگانی نیست گفت: پایداری انقلاب و صیانت از دستاوردهای نظام مقدس اسلامی رسالت این نهاد است.

حجت الاسلام کاملی فر افزود: موفقیت های امروز سپاه و بسیج در عرصه های مختلف در سال های اخیر، مرهون هدایت های رهبری و حمایت های روحانیت، اقشار مختلف ملت و اعتماد مردمی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نیز گفت: اندیشه های شهید مطهری به عنوان متفکر و معلم بزرگ انقلابی و اسلامی، الگویی کم نظیر در زمینه های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی بود.

وی اضافه کرد: آثار این متفکر بزرگ اسلامی دارای بینش عمیق، بصیرت و آگاهی از جریان های مختلف بوده و هرگز غبار کهنگی بر آن ننشسته است.

حجت الاسلام کاملی فر ادامه داد: شهید مطهری هیچ قصدی جز ترویج دین، حق و مبارزه با باطل را نداشته و در این راه خستگی ناپذیر گام برداشته است.

وی اظهارداشت: استقلال فرهنگی و اجتماعی و نیز اجرای عدالت در جامعه اسلامی در اندیشه های مطهری به عنوان عوامل بقای نظام اسلامی عنوان شده است.

حجت الاسلام کاملی فر بیان کرد: انجام وظیفه و احساس مسئولیت روحانیت نسبت به انقلابی گری و اسلامیت جامعه و نیز رفع شبهات در بین مردم، یکی از اساسی ترین الزامات روز  بوده که در کلام این متفکر بزرگ معاصر به آن تاکید شده است.

 در این آیین از خانواده های شهدا، مربیان عقیدتی سیاسی و بسجیان نمونه مراغه تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها