ناظرگمركات هرمزگان مطرح كرد

استمرار خدمات در ١٩ دفترخانه فعال گمركات هرمزگان

ناظر گمركات هرمزگان با بيان اين كه يكی از اولويت‌های گمرك در سال ٩٧ حمايت از توليد است گفت: ١٩ دفترخانه فعال گمركات در استان هرمزگان به صورت مستمر خدمات ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۱۳۱۵۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ؛ علیرضا دشتانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس ضمن تشریح اهداف گمرکات هرمزگان در سال‌جاری، اظهار داشت: گمرک در 19 دفترخانه استان، از جمله بندر "شیو"  واقع در شهرستان پارسیان در غرب هرمزگان با هدف توسعه مبادلات و صادرات به کشور قطر حضور فعال داشته و دارد.

وی در ادامه با بیان این که گمرکات استان متناسب با ادارات کل و حرکت به سوی الکترونیکی شدن فرایندهای گمرکی در حال حرکت است افزود: در حال حاضر کلیه دفترخانه‌ها امکان انجام فرایندهای گمرکی بصورت الکترونیکی را دارند. 

ناظر گمرکات و مدیرکل گمرک شهید رجایی بیان داشت: در صورت ارتقای زیرساخت‌های بندری و ارتباطی، امکان ارائه خدمات گمرکی به صورت مطلوب‌تر و با نگاه صادرات از این بنادر به کشورهای حوزه خلیج‌فارس فراهم خواهد گردید. 

دشتانی ادامه داد: در این راستا و پس از پیام رهبر انقلاب یکی از اهداف مهم گمرک در سال‌جاری با رویکرد حمایت از کالای ایرانی تنظیم و به همین منظور در ابتدای سال‌جاری اقدامات متنوعی در دستور قرار گرفت.

 مدیرکل گمرک شهید رجایی به اهداف این سازمان در سال جاری اشاره داشت و تصریح کرد: بسته حمایتی قانون رفع موانع تولید در حوزه صادرات، ورود موقت ماشین آلات و مواد اولیه واحدهای تولیدی با توزیع بن بیمه، وصول حقوق حقه دولت و کنترل‌های جلوگیری از بروز تخلفات در اولویت اهداف و سیاست‌های گمرک در سال ٩٧ قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار