خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی خبر داد؛

اعزام 21 زائر بار اولی از محل نیات موقوفات آذربایجان شرقی به کربلا

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اعزام 21 نفر زائر نوبت اولی از محل موقوفات این استان به کربلای معلی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۳۲۸۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، محمدعلی فاضلی نسب با بیان این مطلب اظهار کرد: در راستای عمل امینانه به نیات واقفان با موضوع سفر به عتبات عالیات صبح امروز به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، 21 زائر بار اولی به ‌صورت رایگان به عتبات عالیات مشرف شدند.

وی افزود: این کاروان، نخستین کاروانی است که در سال جاری به کربلای معلی اعزام شد و همه هزینه‌های این طرح از محل نیات موقوفات مرتبط و منطبق استان آذربایجان شرقی تأمین شده است.

فاضلی نسب هدف از اجرای این امر فرهنگی را ترویج و تبلیغ فرهنگ وقف و موقوفات بیان و تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم با اجرای صحیح این کار خیر، گام مهمی در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی در این استان برداریم.

اعزام 21 زائر بار اولی از محل نیات موقوفات آذربایجان شرقی به کربلا

سازمان اوقاف و امور خیریه کشور طرحی را با عنوان «زائران حسینی» از محل موقوفات منطبق اجرا می‌کند که در قالب آن، افرادی که تا کنون به زیارت کربلای معلی مشرف نشده باشند و شرایط لازم مطابق با نیت واقف را داشته باشند، به صورت رایگان به کربلای معلی اعزام می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها