معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان

وقوع یک هزار و 375 حادثه طی سال گذشته در لرستان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان از وقوع یک هزار و 375 حادثه در استان از سال گذشته تا 15 اردیبهشت امسال خبر داد
کد خبر: ۹۰۱۳۴۶۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدباقر محمدی  امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت:  سال گذشته در سه حادثه مهم زلزله کرمانشاه، سقوط هواپیما در کوه دنا و حادثه مفقودشدن کوهنوردان در اشترانکوه جمعیت هلال احمر لرستان دخیل بود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر واحد پشتیبان در بحث آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع است و نقش مستقیمی در این گونه حوادث ندارد.گفت: در حادثه کرمانشاه 32 روستا به هلال احمر لرستان واگذار شد که سریعا کار آواربرداری و رسیدگی به حادثه دیدگان را شروع کرد.

محمدی بیان داشت: جمعیت هلال احمر تمام سعی خود را در بحث استخدام‌ها دارد که از نیروهای داوطلب و جوانان این جمعیت استفاده نماید، ضمن اینکه 25 درصد استخدام‌های جمعیت به خانواده شهدا و ایثارگر تعلق دارد.

وی از وقوع یک هزار و 375 حادثه در استان از سال گذشته تا 15 اردیبهشت امسال خبر داد و گفت: طی این حوادث 16 هزار و 813 نفر مصدوم شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان بیان کرد: طی مدت ذکرشده 3 هزار و 257 نفر اسکان اضطراری شدند و یک هزار و 177 نفر در حوادث اتفاق افتاده نجات یافتند که 963 نفر به صورت انتقالی و 294 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی با ابراز اینکه 234 مورد رهاسازی طی سال گذشته تا 15 اردیبهشت امسال صورت گرفته، افزود: یک هزار و 711 تیم عملیاتی در این حوادث درگیر بودند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات