خبرهای داغ:
نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

پویانمایی یکی از بهترین راه‌های ترویج سبک زندگی اسلامی

نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قرار ما بر سبک زندگی اسلامی باشد پویانمایی یکی از بهترین راه‌های آن است تا اقدامات و تاثیرات مثبت داشته باشیم و دیگر نیاز نداشته باشیم برای اصلاح مجدد استفاده کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۳۶۰۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

پویانمایی یکی از بهترین راه‌های ترویج سبک زندگی اسلامیبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام احد آزادیخواه در مراسم افتتاحیه پویانمایی در همدان به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان همدان اظهار داشت: این موضوع حائز اهمیت است که همدان میزبانی موثرین عرصه پویا نمایی را بر عهده دارد.

وی گفت: شبکه های خارجی برای تخریب فرهنگ ما بسیار فعالیت می‌کنند و بیش  از 300 شبکه فارسی زبان فکر و فرهنگ و هویت ایرانی را هدف گرفته است.

نماینده مردم ملایردر مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجموعه ای که در مقابل این جبهه شوم ایستاده رسانه است و این بسیار اهمیت دارد، گفت: یک اثر پویانمایی اگر وارد شود هم فرهنگ ملی و هم اقتصاد و هم استعداد سرشار ما نادیده گرفته می شود باید رخ نشان بدهیم که ملت بداند جوانان ما مستعد هستند .

وی با ابراز خوشحالی از واگذاری جشنواره به استان‌ها گفت: این کار ارزشمندی است و باید در این جشنواره بنیه‌های تاریخی و علمی و فرهنگی دیده شود و به ظرفیت‌های استان همدان نیز پرداخته شود.

آزادیخواه ادامه داد: اگر قرار ما بر سبک زندگی اسلامی باشد پویانمایی یکی از بهترین راه‌های آن است تا اقدامات و تاثیرات مثبت داشته باشیم و دیگر نیاز نداشته باشیم برای اصلاح مجدد استفاده کنیم.

وی با اشار به 5 هزار و 200سال پیش تولید پویانمایی توسط ایرانیان، گفت: افتخار می کنیم انقلاب همیشه سرافراز اسلامی از این افتخار رونمایی کرد و در سال حمایت از کالای ایرانی انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات