باید پروژه‌های استان را اولویت‌بندی کنیم

استاندار لرستان گفت: عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها در سال 96 که اعتبار و تخصیص داشته‌اند هنوز شروع نشده و باید پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۳۸۵۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید موسی خادمی امروز در آیین معارفه معاون عمرانی استانداری بابیان اینکه در حوزه عمرانی چند بخش برای ما مهم است، اظهار کرد: ازجمله عمران شهری که در این حوزه وضعیت نسبت به آنچه باید باشد، خیلی فاصله‌داریم.

وی بابیان اینکه خوشبختانه شهرهای ما اکثراً زیبایی‌های طبیعی دارند و از استعدادهای خوبی برای زیباتر شدن برخوردار هستند بیان کرد: متأسفانه شرایط لازم برای استفاده از این استعدادها وجود ندارد.

استاندار لرستان بابیان اینکه حوزه آب دومین بخش مهم موردنظر ماست، تصریح کرد: این حوزه از بحث‌هایی است که استان در آن دچار مشکل شده و عقب‌ماندگی‌های تاریخی وجود دارد و به دوره‌ای رسیده‌ایم که جبران آن خیلی سخت است و زیرساخت‌های آن فراهم نیست.

خادمی تصریح کرد: بحث آب نقطه قوت ما ارزیابی می‌شد اما نتوانستیم هیچ امتیازی از آن کسب کنیم و آلان هم در این حوزه عقب هستیم و کار برای آینده سخت شده است.

وی گفت: در بحث راه هرچند کارهای خوبی انجام‌شده اما بازهم با نقطه موردنظر خیلی فاصله‌داریم و چهاربانده کردن بعضی شهرها هنوز مانده و جزو اولویت‌های ماست، در حوزه راه روستایی وضع مناسبی نداریم و البته حوزه زیرساخت‌های گردشگری هم که مشکلات خاص خودش را دارد.

خادمی با اشاره به وظایف معاون عمرانی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی یادآور شد: عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها در سال 96 که اعتبار و تخصیص داشته‌اند هنوز شروع نشده و باید پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنیم.

در این مراسم احمد مراد پور به‌عنوان معاون عمرانی استاندار لرستان معارفه و جایگزین رضا آریایی شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات