نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف درشهرستان حاجی آباد افتتاح شد

نمایشگاه کتاب با حضور مسئولین شهرستانی در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۱۳۹۵۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگذاری بسیج هرمزگان: سرپرست اداره ارشاد شهرستان حاجی آباد، هدف از برپایی نمایشگاه کتاب در شهرستان حاجی آباد را افزایش سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی در این شهرستان عنوان کرد و افزود: مطالعه و خواندن کتاب نقشی اساسی در توسعه و پیشرفت کشور دارد و باید این مسئله مهم مورد توجه قرار گیرد و با برنامه‌های تشویقی و فرهنگی نوجوانان و جوانان را به سمت مطالعه کتاب سوق دهیم.

قاسم زاده مطالعه را یکی از مهم ترین ابزارهای تولید علم عنوان کرد و افزود: جهش تولید علم در کشور نتیجه مستقیم توسعه شاخص های مطالعه است و ترویج فرهنگ مطالعه مفید در میان خانواده ها از نیازهای ضروری جامعه است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد ادامه داد: برای افزیش میزان مطالعه و کتابخوانی راه ‌های مختلفی وجود دارد، که یکی از بهترین برنامه‌ها و راه‌ها برای رسیدن به این هدف، برپایی نمایشگاه های کتاب است.

قاسم زاده خاطرنشان کرد: با برپایی نمایشگاه های کتاب شرایط خوبی برای دسترسی مناسب مردم به کتاب فراهم می شود.

وی گفت: در نمایشگاه کتاب شهرستان حاجی آباد ۵۰۰۰ هزار عنوان کتاب با موضوعات متنوع مذهبی، علمی، تاریخی و … در قالب ۱۵۰۰ هزار جلد و همچنین نرم افزارهای مختلف عرضه شده است که کلیه کتاب های نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه مندان قرار میگیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی حاجی آباد یادآور شد: باید با همکاری و تعامل مناسب میان ادارات و بهره گیری از مشارکت مردم، زمینه توسعه فرهنگی جامعه را فراهم کنیم.

ارسال نظرات