رئیس اداره ورزش و جوانان جاسک خبر داد

افتتاح 2 خانه ورزش روستایی در جاسک

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت: 2 خانه ورزش روستایی با حضور فرماندار و بخشدار مرکزی در این شهرستان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۱۶۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱
 
 
عبدالمجید مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندر جاسک، اظهار کرد: فعالیت خانه‌های ورزش روستاهای جاسک کهنه و مغ قنبر کوه مبارک در بخش مرکزی این شهرستان با حضور محمد احمدی فرماندار جاسک و حسن علی میرزایی بخشدار مرکزی آغاز شد.

وی با اشاره به این که به زودی در این شهرستان دو خانه ورزش در روستاهای بیاهی و گنگان راه‌اندازی می‌شود تا تعداد خانه‌های مذکور در این بندرساحلی به پنج خانه ورزش روستایی برسد، افزود: برای هر یک از خانه‌های مورد نظر به طور متوسط 30 تا 50 میلیون ریال تجهیزات ورزشی از جمله دارت، میز پینگ پنگ، شطرنج و میز فوتبال دستی از سوی هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان تهیه شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جاسک گفت: هدف از ایجاد این خانه‌ها در دل روستاها اولا کاهش آسیب‌های اجتماعی و ثانیا به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان روستایی هست که اداره ورزش و جوانان شهرستان با پیگیرهای لازم و با تجهیز هیات روستایی و بازی‌های بومی محلی استان این بستر را به حول قوه الهی و همکاری شوراها، دهیاران و مردم در روستاهای دیگر این شهرستان را فراهم کنیم.

گفتنی است، با حضور مسئوولان مزبور طی مراسمی کلنگ احداث دو زمین چمن مصنوعی محلی در روستاهای جاسک کهنه و گزی به زمین زده شد که ساخت زمین جاسک کهنه با مبلغ 300 میلیون تومان بصورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان و دهیاری این روستا انجام می‌شود و همچنین زمین روستا گزی با مبالغی بالغ بر 200 میلیون تومان از محل ماده 180 ساخته می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار