برگزاری اردوی عملی آمادگی دفاعی دانش آموزان در فارسان

اردوی عملی آمادگی دفاعی 400نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه دوم شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۲۲۰
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ تعداد 400 نفر از دانش آموزان دوره دوم متوسطه در مدارس شهرستان فارسان، طی دو روز در میدان تیر فیل آباد توسط پاسداران سپاه ناحیه فارسان آموزش خواهند دید.

در این دوره آموزشی که در روزهای هفدهم و هجدهم اردیبهشت ماه برگزار می گردد، دانش آموزان آموزش های مختلف نظامی را در راستای کتاب آموزشی خود فرا می گیرند و در کلاسهای مختلف آموزشی نظیر اصول و حالات تیر اندازی، جهت یابی و تخمین مسافت شرکت کرده و نهایتا با حضور در میدان تیر فیل آباد و تیر اندازی عملی در خط آتش دوره آموزشی خود را به پایان میرسانند.

فرمانده حوزه دانش آموزی سپاه ناحیه فارسان هدف از این دوره آموزشی را ارتقاء سطح دانش و توانائی رزمی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: بنا به سفارش پیامبر اکرم همه ما وظیفه داریم تا هرچه بیشتر سطح توانائی رزمی و نظامی فرزندان خود را بالا ببریم چرا که امنیت و اقتدار یک کشور به جوانان آن مرز و بوم وابسته است.

وی در ادامه با اشاره به یاوه گویی های رئیس جمهور بد اخلاق آمریکا عنوان کرد: آمریکا در برجام بماند یا نماند برای ما فرقی ندارد و ما همچنان مقاومت خواهیم کرد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر آمریکایی ها برجام را پاره کنند ما آنرا آتش خواهیم زد. این جوانان و نوجوانانی که به این میدان می آیند فرزندان غیور ایران زمینند که هیچگاه تن به ذلت نمی دهند. در همین راستا مسابقه ای فرهنگی تحت عنوان باروت خیس نیز در میدان تیر برگزار گردید.

 

ارسال نظرات