همزمان با سالروز بسیج سازندگی:

افتتاح 11 طرح اقتصاد مقاومتی در میرجاوه

مسئول بسیج سازندگی سپاه میرجاوه گفت: به مناسبت هفته بسیج سازندگی 11 پروژه اقتصادمقاومتی با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میرجاوه افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۲۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴

به گزارش خبرنگار بسیج از میرجاوه، سرهنگ پاسدار موسی جهانتیغ در مراسم افتتاح پروژه های اقتصاد مقاومتی، گفت: بسیج سازندگی سپاه میرجاوه با پرداخت تسهیلات اقتصادمقاومتی به مبلغ 892میلیون تومان در قالب 83 طرح شامل، پرورش شتر، خیاطی، پرورش گاو، سوزن دوزی، پرورش ماهی، بلدرچین و غیره تاکنون توانسته برای 349 نفربه صورت مستقیم و 442 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال زایی کند.
وی افزود: به مناسبت هفته بسیج سازندگی تعدا 11 پروژه اقتصادمقاومتی شامل یک کارگاه دارقالی، هفت طرح کارگاه خیاطی، دو کارگاه سوزن دوزی و یک طرح پرورش بلدرچین با اعطای تسهیلات 55 میلیون تومانی به بسیجیان با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میرجاوه افتتاح شد که با افتتاح این پروژه ها برای 11 نفر اشتغال مستقیم و 15 غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساخت یک واحد مسکونی برای یکی از بانوان بسیجی با همکاری بسیج سازندگی سپاه میرجاوه و کمیته امداد و مرمت خانه بهداشت دهستان ریگ ملک با حضور 15 نفر از بسیجیان گروه های جهادی از جمله برنامه های بسیج سازندگی میرجاوه در این هفته است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه میرجاوه با بیان اینکه ایجاد اشتغال برای جوانان بزرگترین دستاورد بسیج سازندگی است، تاکید کرد: بسیج سازندگی همیشه در اجرای طرح های اقتصادی و برگزاری اردوهای جهادی و هجرت و در همه عرصه ها اعم از اقتصادی، آموزشی، بهداشتی، فنی و حرفه ای، خدمات رسانی، عمرانی، مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس پیشگام بوده و با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و عمل به منویات مقام معظم رهبری درباره اقتصادمقاومتی سهم بسزایی در اشتغالزایی داشته است.
ارسال نظرات