اجرای تئاتر «بچه های مسجد» همزمان با ماه رمضان در البرز

رییس حوزه هنری استان البرز از اجرای ویژه برنامه تئاتر بچه های مسجد همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان در دو شهر کرج و نظرآباد خبرداد.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۳۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، اسماعیل آجرلو رییس حوزه هنری استان البرز اظهار کرد: در حال حاضر ۵ گروه تئاتری برای این برنامه در نظر گرفته شده است ودر ایام ماه رمضان اجرا خواهند داشت.

اجرای تئاتر «بچه های مسجد» همزمان با ماه رمضان در البرز

وی با بیان اینکه هرگروه چندین اجرا در مساجد مختلف خواهد داشت گفت: رایزنی ها برای اجرای تئاتر در مساجد مختلف در حال انجام است و تاکنون بیش از ۱۰ مسجد برای این برنامه فرهنگی در نظر گرفته شده است.

آجرلو ادامه داد: گروه های تئاتری بچه های مسجد در هفته هنر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان اجرا برنامه داشتند و خوشبختانه مورد اقبال وتوجه مردم قرار گرفت.

رییس حوزه هنری استان البرز با ابراز خرسندی از اجرای کامل برنامه های هفته هنر انقلاب اسلامی در نقاط مختلف  گفت: این برنامه با استقبال هنرمندان و اقشار مختلف مردم روبرو شد ضمن آنکه نشست های اثربخشی با نماینده ولی فقیه و استاندار البرز داشتیم.

وی با بیان اینکه در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری سومین جشنواره حقوق بشر آمریکایی در البرز هستیم گفت: دبیرخانه این جشنواره در کرج واقع شده و تلاش می کنیم این جشنواره به بهترین شکل ممکن در تیرماه امسال برگزار می شود.

آجرلو در پایان گفت: این جشنواره در سه بخش هنری، علمی وبین المللی برگزار می شود و خردادماه امسال کارگاه های هنری وعلمی و ارزیابی آثار آن برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها