قدردانی نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(ع) خط چهار حصار کرج از نیروی انتظامی

نمازگزاران مسجد صاحب الزمان (عج) از فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز به منظور اجرای طرح ضربتی جمع آوری خرده فروشان موادمخدر در خط چهار حصار کرج، قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۳۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، منطقه خط چهار حصار کرج یکی از جمله مناطقی است که همواره با تجمع فروشندگان موادمخدر همراه بوده است و مردم آن با آسیب اجتماعی اعتیاد همواره دست و پنجه نرم کرده اند.

از این ره گذر، نیروی انتظامی استان البرز با در نظر گرفتن اهمیت مبارزه با آسیب های اجتماعی طرح ضربتی جمع آوری خرده فروشان موادمخدر را در این منطقه به اجرا نهاد.

قدردانی نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(ع) خط چهار حصار کرج از نیروی انتظامی

حجت الاسلام علیپور، مدیر مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در خط چهار حصار کرج در سخنرانی پس از نماز مغرب و عشاء، حضور نیروی انتظامی استان به فرماندهی سردار محمدیان را منشاء خیر و برکت خواند و گفت: جای بسی قدردانی نسبت به تامین امنیت این منطقه از فرماندهی انتظامی استان است.

مدیر مسجد صاحب الزمان(عج) مطرح کرد: جمع آوری معتدان و خرده فروشان موادمخدر از دغدغه های جدی مردم این منطقه است که با اقدام هماهنگ فرماندهی انتظامی استان این مهم حاصل شد.

حیدر کریمی، نماینده هیئت امنای مسجد نیز با تقدیر از فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار کرد: اقدام ضربتی و هماهنگ فرماندهی انتظامی استان در ایجاد امنیت منطقه موجی از آرامش و راحتی خیال اهالی این منطقه را فراهم آورده است.

سردار محمدیان ، فرماندهی انتظامی استان البرز نیز با حضور در جمع نمازگزاران این مسجد مطرح کرد: پلیس با اخلالگران و کسانی که نظم و امنیت را برهم می زنند با قاطعیت برخورد می کند.
قدردانی نمازگزاران مسجد صاحب الزمان(ع) خط چهار حصار کرج از نیروی انتظامی

محمدیان افزود: مجرمان با برهم زدن نظم و امنیت به دنبال دستیابی به خواسته ها و امیال خود در جهت بر هم زدن نظم عمومی هستند و این رسالت پلیس است که برخورد لازم را داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها