خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

معلمان الگوی عملی نسل آینده هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در دیدار معلمان مدارس رضوی و هاشمیه، معلمان را الگوهای عملی نسل آینده دانست.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۴۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد گفت: تربیت و تعلیم دانش آموزان وظیفه سنگینی بر عهده معلمان جامعه است چراکه اگر با تخصص و تعهد همراه باشد انسان های تاثیرگذاری همچون شهید مطهری، شهید چمران، شهید باکری و شهید همت تحویل جامعه خواهد شد و در غیر این صورت، تاثیرات مخرب و منفی آن در جامعه بسیار مشهود خواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم با اطمینان و اعتماد خاصی، فرزندان خود را برای تربیت و تعلیم به معلمان می سپارند و معلمان اثرگذاری عمیقی برقلب و روان دانش آموزان دارند، از آن ها خواست تا همه توان خود را در پرورش نسل هایی انقلابی و اسلامی بکار گیرند.

حجت الاسلام امیرنژاد معلمان را پایه گذاران آینده سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جامعه قلمداد کرد و افزود: شاهد درآمد معلمی رقم اندکی باشد اما اگر در جهت رضای الهی انجام شود، عبادت تلقی شده و اجر اخروی بسیار بالایی خواهد داشت.

معلمان الگوی عملی نسل آینده هستند

   به مناسبت گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با معلمان آموزشگاه های امام خمینی(ره)، رضوی و هاشمیه شهرستان میانه دیدار و از آن ها تجلیل کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها