مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

جوانان و منابع طبیعی دو سرمایه در راستای رفع مشکلات جامعه هستند

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: دو سرمایه عظیم نیروهای جوان و منابع سرشار طبیعی ظرفیتی است که اگر همه آن را باور داشته باشند و نگاهشان در رفع مشکلات به بیگانگان نباشد و باروحیه جهادی تلاش و جدیت نمایید هیچ بن‌بست و مشکل غیرقابل‌حلی در کشور وجود ندارد و ان شالله شاهد عزت و اقتدار روزافزون کشور در منطقه و جهان و افول قدرت و سلطه و دشمنان خواهیم بود.
کد خبر: ۹۰۱۴۳۷۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در جمع مدیران حوزه علمیه استان در شهرستان ازنا ضمن تبریک ولادت امام زمان (عج) اظهار داشت: اعتقاد به مهدویت و انتظار واقعی یک نظام تربیتی است که علما و روحانیون به‌عنوان شاگردان و سربازان آن حضرت و مربیان این نظام تربیتی و هدایت‌گر مردم در مسیر خودسازی و کسب اخلاق مهدوی هستند.

 وی افزود: مسئله سپاه هراسی و تخریب این سنگر بزرگ دفاع از اسلام ناب و خاکریزاول دفاع از انقلاب و ارزش‌ها؛ توسط نظام سلطه، اسرائیل، عربستان، منافقان، گروهک‌های معاند و تکفیری پرداخته و دلیل آن شکست‌های پی‌درپی دشمنان از انقلاب اسلامی و اقتدار روزافزون آن در منطقه و دنیا است که سپاه پاسداران این مهم نقش اساسی و تعیین‌کننده داشته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بیان کرد: سیاه نمایی و ایجاد یاس و ناامیدی و طرح به بن‌بست رسیدن نظام در رفع مشکلات و آرمان‌ها را محور دیگر دشمنی دشمنان این نظام و ملت بزرگ برشمردند.

وی گفت: استکبار جهانی و حمله او در منطقه و برخی جریان‌های راحت‌طلب که نگاهشان در رفع مشکلات به بیگانگان است و همچنین جزیان انحرافی که در عطش بازگشت به قدرت بوده ولی تاکنون توفیقی نداشته است را عوامل این اقدامات خصمانه دانست.

جلیلیان با استناد به فرمایشات حکیمانه رهبر انقلاب در روز نخست سال در مشهد مقدس بیان کرد: دو سرمایه عظیم نیروهای جوان و منابع سرشار طبیعی ظرفیتی است که اگر همه آن را باور داشته باشند و نگاهشان در رفع مشکلات به بیگانگان نباشد و باروحیه جهادی تلاش و جدیت نمایید هیچ بن‌بست و مشکل غیرقابل‌حلی در کشور وجود ندارد و ان شالله شاهد عزت و اقتدار روزافزون کشور در منطقه و جهان و افول قدرت و سلطه و دشمنان خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات