مدیرعامل پیام‌رسان «سروش»:

بیش از یک میلیون و چهارصد هزار کانال در پیام رسان «سروش» وجود دارند/ تجربه نادر در صنعت آی تی کشور

مدیر پیام‌رسان «سروش» گفت: ظرفیت‌هایی که پیام‌رسان‌های ایرانی دارند این فرصت را به صنعت IT کشور می‌دهند تا بتوانند توانایی‌های خود را ثابت کنند.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۳۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه «پایش» این هفته بخشی را به معرفی پیام رسان‌های داخلی اختصاص داد. در این معرفی مدیران چند پیام رسان آی گپ، سروش، بیسفون، بله و ... توضیحاتی را ارائه دادند.

«سیدمیثم سیدصالحی»‌ مدیر پیام‌رسان سروش در ابتدای صحبت‌های خود گفت:‌ سروش در حال حاضر پر طرفدارترین پیام‌رسان ایرانی است و جا دارد از اعتماد 10 میلیون کاربر  ایرانی تشکر کنم که این پیام‌رسان را انتخاب کردند.

وی ادامه داد: این نوید را می‌دهیم که مشکلات جدی کاربران را مرتفع کنیم به هر حال تا این حجم از کاربر مواجه نبودیم و برای اولین بار است که یک اپلیکیشن ایرانی در تمام سطوح نرم‌افزاری توانسته این حجم از پیام را با دقت و صحبت مبادله کند.

سیدصالحی ادامه داد: سروش غیر از بحث ترافیک رایگان روی دو اپراتور همراه بدون هزینه امکان مبادله پیام‌های متنی، صوتی و تصویری را فراهم کرده همچنین استفاده از کانال‌های تعاملی خود را که شامل بیش از یک میلیون و 400 هزار کانال خبری ، آموزشی، سرگرمی و ... است را در دسترس کاربران قرار داده است.

وی در ادامه بیان داشت: فرصتی برای کاربران فراهم شده تا بتوانند به صورت رایگان از امکانات این پیام‌رسان استفاده کنند، همچنین تماس صوتی رایگان نیز در پیام‌رسان سروش وجود دارد. قابلیت تعامل در کانال‌ها یکی دیگر از بخش‌های این پیام‌رسان است و کاربران می‌توانند نظرهای خود را در کانال‌ها درج  کنند و همچنین به محتویات کانال رأی دهند و کانال در صورت تأیید رأی آنها نظرها را به طور کامل به کاربران نشان می‌دهند.

وی با اشاره به بخش‌های جدید این پیام‌رسان افزود: بخش‌های جدیدی در این پیام‌رسان داریم که شامل بات، حوزه پرداخت، آب و هوا، خرید شارژ و ... که در قسمت سرویس‌ها در دسترس عموم کاربران قرار دارد. همچنین در حوزه امنیت سروش یکی از شناخته‌‌شده‌ترین پروتکل‌های امنیتی را دارد که در تراکنش‌های بانکی و سرویس‌های مالی خدماتی ارائه می‌دهد.

مدیر پیام‌رسان سروش در ادامه نیز گفت: ظرفیت‌هایی که پیام‌رسان‌های ایرانی دارند این فرصت را به صنعت IT کشور می‌دهند تا بتوانند توانایی‌های خود را ثابت کنند، همچنین سروش این قابلیت را ایجاد کرده که بتوانیم پله‌های ترقی را در صنعت کشور پیش رویم و عملاً تجربه نادری است که در اختیار چند کشور محدود قرار گرفته است.

وی با اشاره به دلیل عدم نصب این پیام رسان روی ویندوز فون گفت: ما نسخه ویندوز فون نداریم و فقط نسخه دسکتاپ داریم. تعدادی از کاربران درباره اینکه چرا در این پیام رسان نمی‌توانیم لینکی را ارسال کنیم سوال کردند که باید بگویم شاید اشتباهی شده و باید دوباره امتحان کنند. همچنین دوستان ما در واحد پشتیبانی به صورت 24 ساعته در خدمت کاربران هستند تا مشکلات آنها را پیگیری کنند. این نوید را به کاربران می‌دهم که نسخه وب سروش به زودی و تا پایان اردیبهشت ماه ارائه شود. 

سید صالحی درباره اینترنت رایگانی که در سروش اولویت کار قرار گرفته است بیان داشت: تمامی امکانات در سروش کاملا رایگان است اما برخی اوقات مشکلات اپراتور همراه دارد که اگر اطلاع رسانی کنند ما آنها را هم پیگیری می‌کنیم. همچنین غیر از امکاناتی مثل انتقال وجه، کانال‌هایی داریم که می‌توانند با در دست داشتن شماره شامد گردش محتوایی داشته باشند. 

ارسال نظرات