مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

جامعه کنونی برای پیشرفت به متخصص متعهد نیاز دارد

مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: استاد مرتضی مطهری اسوه اخلاق بود وتعهد را بر تخصص مقدم نمود ما در جامعه پیشرفت‌های علمی زیادی داریم ولی پیشرفت اخلاقی نداریم که باید به این موضوع بیشتر پرداخته شود.
کد خبر: ۹۰۱۴۶۸۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت‌الاسلام عیسی خالصی در همایش تجلیل از مربیان، هادیان و جمعی از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان بندرلنگه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، اظهار کرد: بعضی از اسامی و اشخاص به مانند شهید استاد مرتضی مطهری همیشه ماندگار هستند و‌ هیچ‌گاه فراموش نخواهند شد و حتی آثارشان و شاگردانشان هم ماندگار خواهند بود.

وی افزود: انس والفت با قرآن این کلام وحی را بیشتر کنید و به واسطه این کتاب آسمانی دل نورانی خواهد شد و رذائل اخلاقی نیز پاک می‌گردد.

مسؤول امور روحانیون نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: استاد مرتضی مطهری اسوه اخلاق بود و تعهد را بر تخصص مقدم نمود ما در جامعه پیشرفت‌های علمی زیادی داریم ولی پیشرفت اخلاقی نداریم که باید به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

خالصی با اشاره به این که جامعه کنونی ما برای پیشرفت به متخصص متعهد نیاز دارد، یادآور شد: دشمن با ترفندهای گوناگون از جمله ترورهای دهه اول انقلاب، جنگ‌های نیمه سخت، به شهادت رساندن علماء و بزرگان، آشوب، بلوا و فتنه‌های گوناگون در کشور و سرانجام جنگ تحمیلی 8ساله، 20 سال از عمر نظام مقدس را گرفت.

وی با اشاره به سه ویژگی اصلی که استاد مطهری را ماندگار کرد، تصریح کرد: استاد مطهری زمان شناس خوبی بود، اقدام به موقع می‌کرد و با تدبیر و دوراندیش هم بود و همین ویژگی‌های ایشان بود که برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

ارسال نظرات