خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر:

محرومیت زدایی و ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه از فعالیت های مهم بسیج سازندگی

فرمانده سپاه شبستر در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی این ناحیه در سال گذشته، گفت: طرح‌های اعتلای بسیج در سال جاری به بسیج سازندگی مربوط می‌شود که فعالیت در بحث محرومیت زدایی و ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه از فعالیت‌های مهم بسیج سازندگی در این راستا خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۱۴۸۷۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی با اشاره به طرح‌های ها اجرا شده بسیج سازندگی این ناحیه، افزود: بسیج سازندگی سپاه شبستر به همت حوزه ها طرح‌های مختلفی از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی، ساخت پروژه‌های عام‌المنفعه مانند غسالخانه و حصارکشی زمین فوتبال در شبستر را انجام داده است.

وی با تاکید بر اهمیت محرومیت زدایی اظهار داشت: در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب و به منظور محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی به اقشار محروم جامعه، سپاه شبستر اقدامات مختلفی در دست اجرا دارد.

رضایی با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از دوران دفاع مقدس نیز در کنار مردم در حماسه سازندگی کشور خوش درخشیده، افزود: سپاه پاسداران با خدمتگزاری به مردم و اقدامات جهادی یادگارهای بزرگی از همت و تلاش مخلصانه خود را به دوست و دشمن نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: نقش سپاه خدمتگزاری با اخلاص به مردم است و سپاه  شبستر نیز در عرصه خدمتگزاری به مردم تلاش می‌کند، در نظام جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمتان مسئولان هستند و تک‌تک مسئولان باید در خدمت خالصانه به مردم تلاش کنند.

فرمانده سپاه شبستر خاطرنشان کرد: سپاه شجره طیبه ای است که در بخش های مختلف در دفاع از اسلام و مسلمانان و محرومیت زدایی و گسترش عدالت و ترویج اسلام ناب محمدی در کشور می درخشد.

وی ادامه داد: به همت گروه‌های جهادی و همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر تعداد 11 باب مسکن محروم در شبستر ساخته و تحویل داده شده است.

رضایی خاطرنشان کرد: کمک رسانی به زلزله زدگان و حضور در مناطق زلزله زده کرمانشاه و امداد رسانی را از دیگر فعالیت‌های بسیج سازندگی شبستر است که با همکاری مردم و گروه‌های جهادی انجام شد.

فرمانده سپاه شبستر با تاکید بر اهمیت توجه به تولید داخلی و اشتغال، بیان کرد: سپاه شبستر در این راستا در سال گذشته یک میلیارد و 741 میلیون تومان تسهیلات با درصد کم ارائه کرده که منجر به اشتعال 270 نفر شده است.

رضایی در پایان با اشاره به برنامه‌های پیش روی بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر بیان کرد: حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم، احیای قنات‌ها و آب‌های سرگردان با همکاری ادارات ذیربط و تشکیل هشت صندوق قرض‌الحسنه در محلات شهری و روستایی از مهم‌ترین فعالیت‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه شبستر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها