خبرهای داغ:

مسجد جامع روستای پیرکندی شهرستان خوی افتتاح شد

همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی، مسجد جامع روستای پیرکندی شهرستان خوی طی مراسمی با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۱۴۹۵۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه خوی در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: مسجد جامع روستای پیرکندی بخش ایواوغلی خوی با زیر بنای630 متر مربع و با اعتبار 600 میلیون تومان همزمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی به بهره برداری رسید.‌

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی خاطر نشان کرد: این مسجد با اعتبار بالغ بر 30میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)  و مابقی به همت خیرین و اهالی روستا احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی گفت: بسیج سازندگی در ۱۷ اردیبهشت ماه سال۷۹ به فرمان مقام معظم رهبری در سپاه با اهدافی نظیر محرومیت زدایی، ترویج فرهنگ و روحیه و تفکر بسیجی، بهره برداری از توان اقشار و متخصصین بسیجی در سازندگی کشورشکل گرفت.

فرمانده سپاه خوی در ادامه افزود: الحمدالله سازمان بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی و کمک به مستضعفین گام های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

سرهنگ پاسدار محمد باقر علایی در پایان اظهار داشت: بسیج سازندگی در محرومیت زدایی گامهای فراوانی را برداشته و همواره توانسته با روحیه اعتقاد و روحیه جهادی مشکلات مردم را برطرف کند.

ارسال نظرات