برگزاری همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی شهرستان سوادکوه شمالی با نام یاد مطهر

در همایش یاد مطهر سپاه سوادکوه شمالی از مادر شهید آیت الله شریفی و 8 مربی عقیدتی و سیاسی برتر حوز های مقاومت تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۳۶
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل خبرنگار بسیج شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج صبح دیروز، عقیدتی سیاسی این ناحیه با برگزاری همایشی با نام یاد مطهر از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی خود تجلیل به عمل آورد.

این مراسم با حضور فرماندهان پایگاه های مقاومت، مسئولین ادارات و نهاد ها در سالن همایش آموزش و پرورش شهر شیرگاه و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین شعبانعلی نوذری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ساری برگزار گردید.

حجت الاسلام و المسلمین نوذری در این مراسم طی سخنانی ضمن گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری خطاب به حضار در مراسم اظهار داشت: به حق سخنان این مادر شهید که امروز در این مراسم صحبت نمودند این تذکر را به ما می دهد که این استوره های صبر و استقامت نباید فراموش شوند و من از دست اندرکاران این مراسم از این بابت قدردانی می‌کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه ساری در تبیین ابعاد شخصیتی شهید مطهری اظهار داشت: چه زيباست كه سالروز شهادت استاد مطهری علاوه بر اينكه به عنوان روز معلم گرامى داشته مى شود، همزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامى نيز هفته عقيدتى سياسى اعلام شده تا مبانى اصول و رفتار مستدل و منطقى استاد مطهرى در دفاع از ارزش ها و باورهاى اسلامى و كرامت انسانى، الگوى همه مؤمنان و مجاهدان راه حق قرار گيرد.

وی در ادامه افزود: تفکر علامه مطهری یک چارچوب است که می توان همچون یک بنیان به آن تکیه کرد و پیش رفت و شخص مطهری یک الگو است که می باید امروز و فردا، تکثیر شود تا انقلاب از عهده‌ی حل مسائل و دشواری های نظری و ایدئولوژیک خود برآید و دچار انسداد و رکود نشود. بنابراین ما هم به مطهری گذشته نیازمندیم و هم به مطهری های آینده.

نوذری در همین رابطه ادامه داد: ارزش و اهميت آثار استاد مطهرى به حدى است كه قطعاً تا ده ها سال ديگر نيز طراوت و اثرگذارى خود را از دست نخواهد داد. او به دنبال تطهير اعتقادات مردم از تحريفات و خرافاتى بود كه توسط نادانان مقدس مآب و كج انديش و يا دانايان تندرو و افراط پيشه به نام دين رايج شده بود تا چهره واقعى و جذاب دين را جلوه گر سازد.

در این مراسم از مادر شهید آیت الله شریفی تجلیل گردید. از دیگر برنامه های این همایش نیز تجلیل از 8 نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی برتر حوز های مقاومت بود که در پایان مراسم انجام شد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها