دیدار پاسداران سوادکوه شمالی از خانواده شهیدان

به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس فرمانده ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران ناحیه سوادکوه شمالی عصر امروز از خانواده شهید اولادی و آیت الله شریفی دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۴۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه سوادکوه شمالی به مناسبت شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده های شهدای هشت سال دفاع مقدس فرمانده ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و جمعی از پاسداران ناحیه سوادکوه شمالی عصر امروز از خانواده شهید اولادی و آیت الله شریفی دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمی سرگرد موسوی نژاد در تجلیل از شهید و خانواده های آنان تأکید نمود: شما خانواده های شهدا چشم و چراغ این ملتید و بی شک اسوه صبر و استقامت برای همه نسل ها هستید.

وی افزود: کمترین کاری که می توان جهت ارج نهادن به این خانواده ها داشت سرکشی و دیدار از خانواده های شهدا است.

موسوی نژاد خاطر نشان کرد: آمادگی لازم جهت هرگونه خدمت و رفع مشکلات این خانواد ها را دارد.

در پایان این دیدار ها خانواده های شهدا ضمن خیر مقدم گویی و خرسندی از حضور پاسداران ناحیه سوادکوه شمالی ، تأکید نمودند هنوز هم ما خانواده های شهدا خود را بدهکار این نظام و انقلاب و کشور اسلامی می دانیم و آمادگی داریم هر زمان به فرمان مقام معظم رهبری وارد صحنه نبرد و پیکار در هر شرایطی شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها