رئیس هیات ورزش روستایی قشم خبر داد

اعزام تیم شترسواری قشم به رقابت‌های ملی شترسواری قهرمانی کشور

رئیس هیات ورزش روستایی قشم از اعزام تیم شترسواری این شهرستان به عنوان نماینده هرمزگان به هشتمین دوره مسابقات شترسواری کشور به میزبانی اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۱۵۰۷۳
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان ؛ تیم شتردوانی شهرستان قشم با چهار نفر شتر در این رقابت‌ها که به میزبانی اصفهان و در کویر ورزنه این استان در روز 21 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

وی با اشاره به شرکت 30 نفر شتر از سراسر کشور در این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: طول مسیر این مسابقه چهار کیلومتر اعلام شده و برای نفرات اول تا پنج جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده است.

رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی قشم خاطرنشان کرد: طبق برنامه اعلام شده از سوی برگزار کنندگان این رقابت، در کنار برگزاری این مسابقه برنامه‌های جانبی دیگری نیز از جمله انجام حرکت نمایشی توسط قهرمان موتورکراس آسیا و پخش موسیقی سنتی و محلی است.

رضوانی ضمن تشکر از همکاری بسیار خوب سازمان منطقه آزاد قشم، ادارات دامپزشکی و گمرک قشم، اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان و جزیره قشم، بیان داشت: این برای نخستین بار است که تیم شتردوانی شهرستان قشم در رقابت‌های کشوری حضور می یابد، اما با توجه به استعداد شترسواران جوان این تیم ، امیدوار به کسب نتایج خوبی هستیم.

نایب رئیس هیات ورزش های روستایی و بازی‌های بومی محلی هرمزگان اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های صورت گرفته، تیم قشم با چهار نفر شتر در هشتمین دوره رقابت‌های ملی شترسواری قهرمانی کشور شرکت می‌کند.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به اقدام خوب سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به احداث پیست بین‌المللی سوارکاری ویژه اسب سواری و شترسواری، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار، هنوز این پروژه نیمه تمام مانده است که امیدواریم با همکاری هر چه بیشتر سازمان منطقه آزاد قشم، شاهد بهره‌برداری از آن در آینده‌ای نزدیک باشیم.

ارسال نظرات