چها و یکمین دوره مسابقات قرآن در بابل برگزار می شود

چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری و معارف، حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم ویژه برادران و خواهران بالای 18 سال بیستم و بیست و یکم اردیبهشت در امامزاده قاسم (ع) بابل برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۰۰
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسن برزگر در گفت‌وگویی اظهار کرد: به منظور ترویج و نشر فرهنگ حیات بخش قرآن کریم در جامعه اسلامی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل در نظر دارد به منظور راهیابی نفرات برتر به مسابقات استانی و کشوری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری و معارف، حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، ابتهال، تواشیح و همخوانی قرآن کریم ویژه برادران و خواهران بالای 18 سال را برگزار می‌کند.

وی افزود: رشته‌های مسابقات قرآن کریم شامل حفظ پنج جزء قرآن ویژه خواهران و برادران در مرحله شهرستانی و استانی، حفظ 10 جزء قرآن ویژه خواهران مرحله شهرستانی تا مرحله کشوری و برادران مرحله شهرستانی و استانی و همچنین 20 جزء قرآن ویژه خواهران مرحله شهرستانی تا مرحله کشوری و برادران مرحله شهرستانی تا کشوری است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بابل تصریح کرد: در رشته حفظ کل قرآن ویژه خواهران و برادران مرحله شهرستانی تا مرحله بین‌المللی، قرائت تحقیق ویژه خواهران از مرحله شهرستانی تا کشوری و برادران از مرحله شهرستانی تا بین‌المللی، قرائی ترتیل ویژه خواهران و برادران از مرحله شهرستانی تا کشوری برگزار می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین شرکت کنندگان رشته‌های معارف، حفظ و معارف موضعی قرآن ویژه خواهران و برادران از مرحله شهرستانی تا  کشوری، رشته حفظ و معارف احادیث ویژه خواهران و برادران از مرحله شهرستانی تا کشوری و تفسیر قرآن کریم ویژه خواهران و برادران از مرحله شهرستانی تا کشوری برگزار می‌شود.

برزگر یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند با در دست داشتن فتوکپی صفحه اول شناسنامه، کارت ملی و یک قطعه عکس جهت ثبت‌نام به واحد امور فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بابل در میدان اوقاف مراجعه و برای کسانی که موفق به ثبت‌نام نشدند نیز این امکان وجود دارد تا یا با در دست داشتن مدارک لازم قبل از شروع مسابقه در امامزاده قاسم بابل ثبت‌نام کنند.

وی گفت: زمان برگزاری مسابقات ساعت 8:30 دقیقه مورخ 20 اردیبهشت امسال ویژه برادران و ساعت 8:30 دقیقه روز 21 اردیبهشت ویژه خواهران در امامزاده قاسم(ع) بابل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها