فرماندار ابوموسی:

حقوق بگیران در ابوموسی از معافیت مالیاتی ۱۰۰ درصدی برخوردار شوند

ابوموسی - فرماندار ابوموسی گفت: فرماندار ابوموسی بر معافیت کامل مستمری کارکنان کشوری و لشکری از مالیات، در شهرستان ابوموسی تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۰۱
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبر گزاری بسیج هرمزگان , به نقل از فرمانداری ابوموسی، سید عبدالمحمد سجادی در مراسم هفته معلم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری و تبریک روز معلم با اشاره به اهمیت مقام دانش و تربیت از دیدگاه قرآن به تفسیر سورره علق پرداخت و گفت: در این آیات، خداوند خویش را به عنوان معلم معرفی می کند و اولین فرمانش را به پیامبر با تکیه بر فعل خواندن ابلاغ می کند زیرا خواندن یکی از راه های فراگیری علم و دانش است.

سجادی با بیان اینکه با فرمان خداوند متعال تمام فرشتگان بر آدم سجده کردند، افزود: سجده به مقام آدمیت در واقع احترام به انسانیت، به ویژه اهل بیت (ع) بوده است.

فرماندار شهرستان ابوموسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیشنهاد شده است تمامی حقوق بگیران در ابوموسی از معافیت مالیاتی ۱۰۰ درصدی برخوردار شوند، افزود: در حال حاضر میزان معافیت مالیاتی کارکنان ادارات کشوری و لشکری ۵۰ درصد می باشد که پیشنهاد می گردد این قانون با توجه به شرایط خاص زندگی کارکنان دولت در شهرستان ابوموسی اصلاح شود.

سجادی در این مراسم از بودجه قابل توجهی نیز که برای تجهیزات اداره آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی در نظر گرفته شده است و بدنبال این خبر افزود: برای ۵۱۶ نفر از دانش آموزان دختر و پسر هدایای در نظر گرفته شده است و به کسانی که سن تکلیف رسیده اند نیز هدیه ای تحت عنوان حجاب و عفاف اهداء خواهد شد.

در ادامه این برنامه حجت الاسلام محب زاده رئیس آموزش و پرورش شهرستان با اعلام اینکه که اداره آموزش و پرورش در بیستمین جشنواره شهید رجایی در دو شاخص عمومی و اختصاصی به کسب مقام برتر نائل آمده است، به شرح دستاوردهای آموزش و پرورش شهرستان ابوموسی پرداخت.

لازم به ذکر است، این مراسم با حضور دکتر سجادی فرماندار شهرستان ابوموسی، مهندس سراجی معاون فرماندار، جناب سرهنگ مرادی فرمانده راهکنشی سپاه امام سجاد(ع)، حجت الاسلام و المسملین محب زاده رئیس آموزش و پرورش، جوادی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش، دکتر قریشی شهردار، مهندس لقمانی رئیس شورای شهر ابوموسی و محمود عامری سیاهویی رئیس دانشگاه پیام نور برگزار شد.

ارسال نظرات