ظرفیت های مساجد برای نشر فرهنگ امر معروف و نهی منکر باید بکار گرفته شود

ولی الله امیری بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی مساجد، مصلی های نمازجمعه و غیره برای نشر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه اساسی قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۱۵۱۹۵
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی برای ترویج و نشر فرهنگ امر به معروف در جامعه تاکید کرد.

ولی الله امیری  در در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر لزوم بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی مساجد، مصلی های نمازجمعه و غیره برای نشر فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه اساسی قرار گیرد.

امیری یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر در سطح اتحادیه ها نیز باید مورد توجه گیرد و پیگیری صدور بیانیه از سوی اتاق اصناف برای رعایت و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان باید در دستور کار قرار گیرد.

 وی برگزاری همایش توجیهی برای مبلغان را از جمله وظایف تبلیغات اسلامی در آستانه ماه مبارک رمضان برشمرد و گفت: این همایش شنبه هفته آینده با همکاری اوقاف و تبلیغات اسلامی برگزار می شود.

سرهنگ تقوی نماینده انتظامی مازندران نیز در این جلسه اظهار داشت:در بحث طرح ناظر از ابتدای سال تاکنون بیش از ۹ هزار پیامک در زمینه تخلفات سرنشینان خودرو در زمیه ناهنجاری های اخلاقی ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه رتبه اول را در زمینه سامانه پیامکی ناظر در کشور داریم گفت: با توجه به درپیش بودن ماه مبارک رمضان هرگونه مجوز برای واحدهای صنفی باید از طریق اماکن انتظامی صورت گیرد.

وی با تاکید بر رعایت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان خواستار همیت و وفاق دستگاه هایی اجرایی شد و گفت: در ماه رمضان اولویت دایر بودن واحدهای صنفی غذایی با مراکز بین راهی، ترمینال ها، فرودگاهها و راه آهن است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها