رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس:

آسیب‌شناسی چالش‌ها ما را به اشتغال پایدار می‌رساند/ 60درصد صادرات و واردات کشور در بندرشهید رجایی انجام می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان با اشاره به این که 60درصد واردات و صادرات کشور از بندرشهید رجایی انجام می‌گیرد گفت: اشتغال دغدغه بسیار جدی در کشور است و آسیب‌شناسی چالش‌ها ما را به اشتغال پایدار خواهد رساند.
کد خبر: ۹۰۱۵۵۱۱
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ احمد مرادی عصر امروز در جمع کارگران مجتمع بنادر و دریانوردی اظهار داشت: مطابق برنامه ششم توسعه دولت موظف است که سالی یک میلیون شغل ایجاد کند و این مهم میسر نمی‌شود مگر این که زیرساخت و بستر آن فراهم شود.

وی افزود: استان هرمزگان با دارا بودن فرصت‌های اقتصادی، می‌تواند بخش اعظمی از مشکلات کشور را برطرف نماید؛ در بندر شهیدرجایی 60 درصد واردات و صادرات کشور انجام می‌شود و این کار بسیار بزرگی است.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس باید کمک کنند تا بتوانیم در هرمزگان جهش‌های بزرگتری در اشتغال و تولید داشته باشیم چرا که هرمزگان لایق این جهش می‌باشد و نیروهای مستعد آن با تمام تحریم‌های ناجوانمردانه و  در سال‌های دفاع مقدس باز هم  شاهد بودیم که کارگران ایرانی در بنادر کشور با صلابت و قدرت ایستادند و کار کردند.

مرادی افزود: بخاطر سال‌ها تلاش، اقتدار و مبارزه  امروز در عرصه‌های مختلف با عزت و اقتدار ایستاده‌ایم، خصوصا در تنگه هرمز و دریای خلیج‌فارس قدرت و اقتدارمان را به رخ دشمنان کشیده‌ایم.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: افتخار تولید و اقتصاد پویا را مدیون تمام کارگران در کشور هستیم و باید برای برطرف شدن مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها تلاش کنیم تا این قشر مولد بتواند به راحتی در چرخه تولید نقش مهمی ایفاء نماید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار