خبرهای داغ:
اعلام انزجار مردم دارالمومنین بهبهان در:

راهپیمایی علیه سیاست های خصمانه ترامپ در بهبهان

مردم شهرستان بهبهان ظهر امروز پس از اقامه نماز جمعه در تظاهراتی گسترده سیاست های ضد استکباری ترامپ و خروج یکباره وی از برجام را محکوم کرده و وفاداری خود را به رهبری و نظام اسلامی فریاد زدند.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۴۸
|
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، ظهر امروز همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار شهرستان بهبهان با شرکت در تظاهراتی گسترده نفرت خود را از سیاست های خصمانه و غیر دیپلماتیک رئیس جمهور آمریکا علیه دولت و ملت ایران اسلامی و خروج یکباره وی از برجام را با سر دادن شعارهایی محکوم کردند.
این راهپیمایی ضداستکباری در راستای محکومیت نقض عهد مکرر آمریکا، امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در بهبهان از امامزاده حیدر علیه السلام-مصلای نماز جمعه- تا روبروی مسجد سلطان محراب برگزار شد.
مردم شهرستان بهبهان نیز امروز همگام با سایر هموطنان ولایی در سراسر کشور پس از ادای نماز جمعه با مشارکت در راهپیمایی و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و ... خشم و انزجار خود را از سیاست های خشونت آمیز جوامع استکباری اعلام کرده و نقض عهدی آمریکا را محکوم کردند.
در پایان این راهپیمایی عظیم، بیانیه ضد استکباری قرائت شد و مردم ولایتمدار بهبهان با مشت های گره کرده و سر دادن تکبیر با صدایی رسا، بندهای این بیانیه را تایید نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها