خبرهای داغ:
فعال بسیجی عرصه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با بسیج:

اقتصاد مقاومتی؛ صدور غاز به عراق نه گاز

اقتصادمقاومتی از مباحث مهم و مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب برای حل مشکلات اقتصادی است، راه حلی که اگر مسئولان کشور و دلسوزان نظام به صورت جهادی، انقلابی و تخصصی و عملی وارد میدان عمل شوند نه تنها با اجرای آن مشکلات اقتصادی که به تبع آن مشکلات اجتماعی و ... نیز حل خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۱۵۹۵۸
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

حمید یزدانی از جوانان فعال در این عرصه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اظهارداشت: کارم را با 12 غاز اوکراینی  که از شمال خریدم آغاز کردم و اکنون بیش از 80غاز دارم و سال گذشته بیش از 200 جوجه غاز به اربیل عراق صادر کردم.

وی که فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و ساکن روستای ینگی کند بناب است در این خصوص گفت: یزدانی افزود: برای گسترش کارم پس از آغاز 10میلیون از بسیج سازندگی تسهیلات دریافت کردم که توانستم بخشی از هزینه های نگهداری، خوراک و ... را تامین کنم.

این جوان فعال اقتصادی با بیان اینکه این گونه از غازها با توجه به اینکه کمتر در معرض بیماری ها هستند، اظهارداشت: پرورش این غازها برای تولید گوشت ارگانیک صرفه اقتصادی دارد که این کار هم برای توسعه هزینه و حمایت می خواهد.

اقتصاد مقاومتی؛ صدور غاز به عراق نه گاز

یزدانی ادامه داد: با توجه به نبود امکان برای توسعه کارم چون این گونه تخم گذاری زیادی دارد و جوجه کشی آن هم به صرفه بوده، بیشتر فعالیتم در این زمینه بوده که مشتریانی از کشورهای آذربایجان و عراق و ... داشتم و سال گذشته 200جوجه به اربیل عراق صادر کردم و برای امسال نیز سفارش یکهزار جوجه را دادند.

وی ابراز امیدواری کرد بتواند با توسعه کار پرورش غاز، به کار تولید گوشت ارگانیک این نوع از غازها هم بپردازد چراکه پرورش آن ها زودبازده بوده و سوددهی زیادی دارد.

بزدانی وجود مشتری را از عوامل مهم برای پرورش آن عنوان و بیان کرد: برای فعالیت در چنین عرصه هیی نمی توان نشست و منتظر مشتری بود بنابراین برای اینکه بتوانم مشتری برای غازهای پرورشی خود داشته باشم، فروشگاه اینترنتی ماکیان ایجاد کردم که مشتریان خارج از کشور از آن طریق خرید می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها