امام جمعه اردبیل:

یکی از مشکلات کشور، توزیع ناعادلانه امکانات به استان‌های کشور است

امام جمعه اردبیل گفت: یکی از مشکلات کشور، توزیع ناعادلانه امکانات به استان‌های کشور بوده و متأسفانه استان نوپای اردبیل نیز در بهره‌مندی از امکانات کشور در مقایسه با سایر استان‌ها بسیار محروم واقع شده است.
کد خبر: ۹۰۱۶۱۲۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

یکی از مشکلات کشور، توزیع ناعادلانه امکانات به استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی در دیدار با رئیس سازمان تأمین اجتماعی در اردبیل اظهار داشت: اگر در کشوری تأمین اجتماعی حاکم نباشد، قطعا مشکلات زیادی مردم را آزار می‌دهد که امیدواریم فعالیت‌های سازمان تأمین اجتماعی در ارائه خدمات به مردم در سال جدید نسبت به سالهای گذشته توسعه پیدا کند.

وی گفت: یکی از مشکلات کشور، توزیع ناعادلانه امکانات به استانهای کشور بوده و متأسفانه استان نوپای اردبیل نیز در بهره‌مندی از امکانات کشور در مقایسه با سایر استانها بسیار محروم واقع شده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: استان اردبیل در بهره‌مندی از امکانات مورد بی‌مهری‌های زیادی قرار گرفته که انتظار داریم رئیس سازمان تأمین اجتماعی در سفر خود به اردبیل، مژده خوبی به مردم استان اردبیل بدهد و امیدواریم مجموعه‌های سرمایه‌گذاری تحت نظر این سازمان در استان سرمایه‌گذاری کنند.

عاملی تصریح کرد: اردبیل به عنوان مرکز استان تنها دارای یک بیمارستان تأمین اجتماعی است که با توجه به جمعیت بالای این شهر، بهره‌مندی از خدمات برای مردم بسیار دشوار شده و انتظار داریم که احداث دومین بیمارستان تأمین اجتماعی در اردبیل به زودی محقق شود.

وی بیان کرد: در صورت احداث دومین بیمارستان تأمین اجتماعی در اردبیل توسط این سازمان،‌ بنده قول می‌دهم که زمین رایگان برای احداث این بیمارستان، در اختیار سازمان تأمین اجتماعی قرار بگیرد.

ارسال نظرات