مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس:

شهدا و خانواده آنان مایه افتخار و برکت کشور هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس، گفت:شهدا و خانواده آنان مایه افتخار و برکت کشور هستند.
کد خبر: ۹۰۱۶۲۲۰
|
۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱
 
به گزارش  خبر گزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام امید درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس به همراه مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه بندرعباس و همکاران از خانواده شهید شریعت جوذری دیدار نمودند. در این دیدار ضمن گفت وگوی صمیمانه با خانواده این شهید، از ایثارگری ها و جانفشانی های آن شهید تجلیل و قدردانی شد.

 ب مسئول نمایندگی ولی فقیه  سپاه ناحیه بندرعباس به همراه کارکنان نمایندگی باخانواده شهید شریعت جوذری  دیدار نمودند. در این دیدار که در فضایی صمیمی و معنوی برگزار شد، حجت الاسلام درویشی , شهدا و خانواده آنان را مایه برکت و افتخار کشور توصیف کرد و خطاب به خانواده این شهید گفت که خداوند ان شاءالله اجر و توفیق فراوان به شما در دنیا و آخرت عنایت کند.

وی  با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده شهدا باعث آرامش می شود , اظهارداشت: خانواده شهدا با تربیت و تشویق فرزندان خود برای جهاد و شهادت در راه خدا، وظیفه بسیار بزرگی را انجام دادند و همین حضور و فداکاری شهیدان منجر به حفظ کشور شد.

خانواده شهید جوذری  ضمن بیان خاطراتی از چگونگی شهادت این شهید بزرگوار از مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه بندرعباس به خاطر حضور در منزل شهید قدردانی کردند. در ادامه , با اهدا ء هدیه از خانواده شهید جوذری تجلیل شد.

ارسال نظرات