انجام حدود 50 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بحث مساجد و حوزه‌های علمیه، خانه‌های عالم و مسائل فرهنگی در اولویت بعدی این قرارگاه قرار دارد گفت: در طول سال حدود 45 تا 50 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۰۳
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار سید ضیاءالدین حزنی امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه مهم‌ترین مأموریت سپاه بحث امنیت کشور و دفاع از نظام مقدس  جمهوری اسلامی ایران است اظهار داشت: سپاه در  کنار همه مأموریت‌های اصلی  و اساسی بحث محرومیت‌زدایی، مردم‌داری و مردم یاری، نگاه به مردم ایران و مستضعف، مرزی و حساس به‌ویژه عشایر کشور توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه اقدامات خوب عمرانی و غیر عمرانی در سطح کشور به همت همه نیروهای سپاه، همه قرارگاه‌های سپاه و مراکز حساس سپاه انجام‌شده و در استان‌های مرزی، صعب‌العبور و استان‌های حساس اقدامات خوبی صورت گرفته است. افزود: در لرستان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته به‌طوری‌که تا امروز 853 پروژه عمرانی در سطح این استان انجام‌شده است و ساخت حدود 800 مسکن مددجویی در چند روز آینده در استان لرستان شروع می‌شود.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران عنوان کرد: مأموریت اصلی ما در سال 97 بحث رسیدگی به آب کشور است به‌ویژه در روستاها و مناطق صعب‌العبور همچنین بحث اشتغال در دستور کار است.

حزنی بیان کرد: اولویت نخست این قرارگاه این است که مکان‌هایی که می‌توانیم با آب سروسامان دهیم چراکه قنات‌های کشور خشکیده است و در بحث آب‌رسانی اقدامات خوبی در دستور کارداریم همچنین در بحث اشتغال  نیز تمام توان خود را به کار گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بحث مساجد و حوزه‌های علمیه، خانه‌های عالم و مسائل فرهنگی در اولویت بعدی این قرارگاه قرار دارد گفت: در طول سال حدود 45 تا 50 هزار پروژه محرومیت‌زدایی در سطح کشور انجام می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات