امام جمعه بهاباد:

استفاده از ظرفیت مساجد برای جذب جوانان به فعالیت‌های مذهبی/خرافه گویی ازآفت‌های تبلیغ در جامعه است

امام جمعه بهاباد بر لزوم پرهیز از خرافه‌گویی در سخنرانی‌ها تاکید کرد و گفت: ظرفیت مساجد برای جذب جوانان به فعالیت‌های مذهبی استفاده شود.
کد خبر: ۹۰۱۶۷۳۹
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی‌اکبر ابراهیمی بشکانی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای حضور بیشتر مردم در مساجد است اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی است که علما از حضور مردم بیشتر در مساجد استفاده کنند و ارتباط لازم را با مردم برقرار کنند.
امام جمعه بهاباد به مشکلات تبلیغ در جامعه اشاره کرد و گفت: خرافه‌گویی، سخنرانی بدون مطالعه و تکیه و توجه نکردن به مستندات دینی مذهبی معتبر از جمله آفت‌های تبلیغ در جامعه است.
وی رخنه فرهنگ روشن‌فکری غرب، تخریب مهدویت و دین‌گریزی را از جمله اهداف جنگ نرم دشمن عنوان کرد و تصریح کرد: دشمنان با فریب افکار عمومی و استفاده از ساده‌اندیشی برخی مبلغان دینی، در صدد ترویج اسلام هراسی و دین‌گریزی بین نسل جدید جامعه هستند.
ابراهیمی بشکانی به رسالت روحانیون در سنگر تبلیغ در جامعه اشاره کرد و گفت: رسالت روحانیون، طلاب و مبلغان دینی حفظ سنگر دین مبین اسلام و شفاف‌سازی بین حقیقت و برخی خرافه‌گویی‌های وارد شده در شبکه‌های مجازی و مکتوب در لایه‌های متعدد جامعه است.
امام جمعه بهاباد با تاکید بر اینکه در ماه رمضان خادمین مساجد باید رعایت حال مردم و همسایه‌های اطراف مسجد را داشته باشند گفت‌: صدای بلندگو‌ها در ماه رمضان نباید موجب آزار مردم نشود.
در ادامه این همایش که با حضور علما و طلاب شهرستان بهاباد برگزار شد، شرکت کنندگان به بیان برخی از مشکلات خود در حوزه‌های مختلف مربوط به مباحث تبلیغی پرداختند.

ارسال نظرات