فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم:

یکی از راه‌های انتقال ارزش ها، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس به جوانان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جلسه نقد و بررسی کتاب خط شکن کویر، یکی از راه‌های انتقال ارزش‌ها را معرفی کتاب‌های دفاع مقدس به نسل جوان عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۵۸
|
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، جلسه نقد و بررسی کتاب " خط شکن کویر" با حضور نویسنده اثر " سردار محمد مهدی فرهنگ دوست " و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، مسئولین و بسیجیان شهرستان در جوار ۲ شهید گمنام شهر هرات به همت اداره کتابخانه‌های شهرستان و سپاه ناحیه خاتم برگزار شد.
در این جلسه ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم ضمن عرض خیر مقدم نقش بزرگ و بی بدیل رزمندگان و سرداران سرافراز را در پیروزی جنگی نابرابر در دوران هشت سال دفاع مقدس بسیار مهم دانست و افزود: فداکاری و ایثار فرماندهان و سربازان پیرو خط ولایت و امام توانستند قدرت عزت و عظمت ایران را به دنیا اثبات کنند.
سرهنگ آزادی نژاد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص آشنایی جوانان با دوران دفاع مقدس گفت: یکی از راه‌های انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، معرفی کتاب‌های دفاع مقدس همچون کتاب "خط شکن کویر" اثر سردار سرافراز استان یزد سردار فرهنگ دوست به جوانان است که این امر موجب آشنایی بیشتر جوانان با نسل اول انقلاب می‌شود که در این برهه بسیار ضروری است.
در ادامه علی اسلامی رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان خاتم نیز توضیحاتی را در خصوص کتاب خط شکن کویر ارائه کرد و با بیان اینکه برپایی جلسات نقد کتاب با حضور نویسنده کتاب زمینه ارتباط بین نویسنده و مخاطبانش را فراهم می‎کند، گفت: در جلسات نقد، کتاب نویسنده می‌تواند بازتاب آثار خود را از مخاطبان دریافت کند و مخاطبان نیز امکان گفت و گو با نویسنده و رفع ابهامات خود را پیدا می‌کنند.
در ادامه نیز سردار محمد مهدی فرهنگ دوست نویسنده کتاب خط شکن کویر به بیان معرفی کتاب و نحوه نگارش کتاب پرداخت.
در پایان سردار فرهنگ دوست به سوالات و نقد‌های مخاطبین پاسخ دادند.
گفتنی است در حاشیه این مراسم از سردار فرهنگ دوست نویسنده کتاب خط شکن کویر با اهدا هدیه تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار