حجت الاسلام تقوی در جشنواره ملی بسیج با عنوان بسیج همگام با کشاورز:

مبادا به دلیل ضعف مدیریت در کشور اسلام را متهم کنیم/ فرصت سوزی نکنیم

رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: ملت ایران تضمینی ندارند که از مسئولان بی عرضه در حل مشکلات کشور حمایت کنند، مبادا اسلام را به دلیل ضعف مدیریت متهم کنیم.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۷۴
|
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام تقوی، رییس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در نخستین جشنواره طرح ملی بسیج همگام با کشاورزی با اشاره به اینکه امام و شهدا فرصت ساز بودند و این فرصت ها از فرهنگ عاشورا به جامعه بشری منتقل شده است، گفت: دانشمندان هسته ای نیز خود فرصت ساز هستند و از فرصت ها استفاده می کنند اما دشمنان چرا به دنبال این هستند که قدرت دفاعی ما را تضعیف کنند؟ وحدت ملی ما باید راه شهدا را ادامه دهند. دانشمندان و نیروهای مسلح نشان دهنده اقتدار کشور هستند. ما می توانیم با اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب به قدرت شکست ناپذیر تبدیل شویم اما باید به خود اتکا کنیم و از فرصت ها استفاده کنیم.
حجت الاسلام تقوی  با بیان اینکه نباید در کشور فرصت سوزی کنیم چراکه فرصت ها همیشه وجود ندارند، افزود: با فرهنگ هیهات من الذله با کمبودها می سازیم اما زیر بار ذلت و وابستگی نمی رویم. بسیج همیشه فرصت ساز بوده و از فرصت ها هم استفاده کرده است و برای جامعه یکپارچگی و امنیت ایجاد کردند و در تمام صحنه ها حضور داشته. بسیج نماد و نمود نظام است و گوش ه فرمان ولایت فقیه است.
وی گفت: اگر باور ارزشمندی را در خود به وجود بیاوریم می توانیم پیشرفت کنیم شهدا به این باور رسیدند و فرصت ایجاد کردند.
حجت الاسلام تقوی خطاب به مسئولان و نقش آنها در حل مشکلات کشور گفت: پایه های صندلی مسئولان روی موج خون شهداست. ملت ایران تضمینی ندارند که از مسئولان بی عرضه ای که قادر به حل مشکلات کشور نیستند، حمایت کنند مبادا اسلام را به دلیل ضعف مدیریت متهم کنیم.
ارسال نظرات