مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان:

احداث ۳۲ پروژه مدرسه‌سازی در استان لرستان توسط خیران

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان به فعالیت خیران مدرسه‌ساز در لرستان اشاره کرد و گفت: ۳۲ پروژه مدرسه‌سازی در استان لرستان در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۱۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا زینی‌وند مقدم امروز در بیستمین جشنواره سرا سری خیرین مدرسه‌ساز لرستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار لرستان برگزار شد از همت و تلاش خیرین مدرسه‌ساز برای احداث و بازسازی بسیاری از مدارس لرستان قدردانی کرد و افزود: مدرسه‌سازی امری بزرگ، نیکو و ارزشمند است.
وی خاطرنشان کرد: خطاب قرآن و ادیان مختلف الهی به همه افراد بوده و همگی این‌ها برای هدایت و راهنمایی بشر آمده‌اند و دعوت به خیر، خیراندیشی و عاقبت‌اندیشی را می‌توان در همه این ادیان و کتاب‌های مقدس مشاهده کرد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان یادآور شد: در ذیل هدایت همگانی و هدایت تمامی افراد اما، تنها انسان‌های برگزیده و محسن این پیام الهی را گرفته و در این مسیر گام برمی‌دارند.
زینی‌وند مقدم بابیان اینکه خدا به انسان‌ها نعمت‌های بسیاری ازجمله نعمت عزت و ثروت داده، تصریح کرد: انسانی زندگی‌اش ارزشمند است که از نعمت‌های الهی در مسیر درست و خدمت به خلق و جامعه انسانی استفاده کند.
وی اظهار داشت: کار مدرسه‌سازی کاری مقدس و دلی بوده و اینکه فرد از مال و ثروت خود برای اعتلای کشور و آینده فرزندان این مرزوبوم بگذرد، کاری بسیار ارزشمند را انجام داده است.
مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان ادامه داد: سرمایه امانت دست انسان بوده و فرصت انجام کار خیر بسیار کوتاه است، لذا مهم‌ترین شیوه و روشی که می‌توان سرمایه خود را ماندگار ساخت، امر مقدس مدرسه‌سازی است.
زینی وند مقدم خاطرنشان کرد: طی سال‌های ۷۸ تا ۹۶ تعداد ۳۱۳ پروژه در استان لرستان داشته‌ایم که شامل هزار و ۱۶۶ کلاس با زیربنای ۱۱۷ هزار و ۴۱۰ مترمربع بوده است.
وی به ۳۲ پروژه مدرسه‌سازی در دست اقدام اشاره و تصریح کرد: این تعداد شامل ۱۱۴ کلاس با ۱۸ هزار و ۱۴۹ مترمربع است که ظرفیت ارزشمندی است که باید تلاش کنیم از این ظرفیت به نحو احسن بهره ببریم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات