۶۵۰ هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور فعالیت دارند

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: تعداد خیرین در سراسر کشور را بیش از 650 هزار نفر عنوان کرد و گفت: بیش از یک هزار خیر مدرسه‌ساز در خارج کشور نیز ما را در این مهم یاری می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۲۳
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا حافظی امروز در بیستمین جشنواره سرا سری خیرین مدرسه‌ساز لرستان که با حضور جمعی از مسئولان کشوری و استانی و همچنین خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه یار لرستان برگزار شد گفت: از آن دسته افتخارات لرستان است که عمل نیکوکارانه همراه با اخلاصش زبانزد نه‌تنها دیارش بلکه  سراسر ایران‌زمین شده است.

وی که با حضور خود جمع خیرین لرستانی را پربرکت‌تر کرده بود در سخنانی اظهار داشت: خدا را شاکرم که درراهی حرکت کردم که سازندگی کشور در این مسیر قرارگرفته است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور افزود: تعداد انگشت‌شماری بودیم که بیست‌ویک سال پیش در جوار حریم ملکوتی امام رضا (ع) کار مدرسه‌سازی را در کشور زمانی که مدارس چهارنوبته بود، شروع کردیم.

حافظی تعداد خیرین در سراسر کشور را بیش از 650 هزار نفر عنوان کرد و گفت: بیش از یک هزار خیر مدرسه‌ساز در خارج کشور نیز ما را در این مهم  یاری می‌دهند.

وی بیان داشت: ما موفق شدیم بیش از دولت در امر مدرسه‌سازی کمک کنیم و طی این سال‌ها خیرین بستری وسیع را برای دانش‌اندوزی فرزندان ایران فراهم آورده‌اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور با تأکید بر اینکه داشتن ثروت دلیل شرکت در امر مقدس مدرسه‌سازی نیست، افزود: هر پول و سرمایه‌ای بایستی لیاقت داشته باشد که بتواند در این جهاد نیکو سرمایه شود.

حافظی ادامه داد: با قلک 200 تومانی دانش‌آموزان توانستیم مدرسه مهرورزان کوچکی در اسلام‌شهر احداث کنیم، همچنین با توزیع 126 هزار قلک بین دانش‌آموزان گلستانی توانستیم اقدامات بسیاری در امر مدرسه‌سازی این استان انجام دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات