شناسایی۱۲۸ کاسب سودجوی زلزله در یاسوج

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استانشناسایی۱۲۸ کاسب سودجوی زلزله در یاسوج گفت: در پی وقوع زلزله ۵.۲ ریشتری و نیاز برخی مردم به اقلامی همچون چادر و پلاستیک گشت‌های بازرسی با هدف نظارت مستمر بازار تشکیل و فعالیت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۰۱۷۳۹۹
|
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۲
داریوش دیودیده از شناسایی ۱۲۸ کاسب سودجو در سطح شهر یاسوج خبر داد و افزود: برای این افراد بدون هیچ ملاحضه‌ای تشکیل پرونده شده و با هدف برخورد قاطع و قانونی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
دیودیده با اشاره به انجام ۹۰۰ بازرسی از زمان وقوع زلزله تاکنون گفت: مردم از افراد دوره گرد و متفرقه چادر و پلاستیک خریداری نکنند بلکه از مکان‌های مشخص شده خرید داشته باشند، زیرا در صورت هرگونه تخلف امکان بازرسی و رسیدگی به صورت شبانه روزی وجود دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد خواستار دریافت صورت حساب و فاکتور از فروشندگان چادر‌های مسافرتی شد و افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه سودجویی با تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و اطلاع دهند.
دیویده بیان کرد: قیمت چادر چرمی ساده ۸ نفره ۱۵۰ هزار تومان، مدل خطی ۸ نفره ۱۵۰ هزار تومان، آسفورد بلند ۱۶۵ هزار تومان، نقره‌ای ۸ نفره ۱۰۰ هزار تومان، ۲ متر و ۵۰ سانتیمتری مربعی سامسونگ ۱۳۵ هزار تومان است و اضافه بر این قیمت گرانفروشی بوده که در صورت گزارش با فروشنده برخورد می‌شود.
ارسال نظرات