دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عشایر در خط مقدم اقتصاد مقاومتی هستند

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 25 درصد پروتئین کشور توسط عشایر تامین می شود.
کد خبر: ۹۰۱۷۴۷۰
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سردار سید ضیاء الدین حزنی مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش شبانان و گله داران سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که عشایر در خط مقدم اقتصاد مقاومتی قرار دارند و انتظار ما از عشایر تلاش همیشگی برای تولید است گفت: عشایر از اقشاری هستند که فرمایشات رهبرمعظم انقلاب (مد ظله العالی) را در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا کرده اند و به فکر عرضه کالای ایرانی می باشند.
 
وی با اشاره به این مطلب که 2 درصد جمعیت کل کشور  را عشایرتشکیل می دهند افزود: ۲۵ درصد مواد پروتئینی و ۳۵ درصد صنایع دستی کشور را این قشر زحمت کش تولید می‌کنند.
 
سردار حزنی با تاکید بر این مطب که به فرموده رهبر انقلاب عشایر ذخایر ملت هستند بیان کرد: ما امروز شاهدیم که این قشر پرتلاش در تمامی عرصه حتی  در بر قراری امنیت چون سرباز در دفاع از خاک خود تلاش های بسیاری دارند.
 
مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خدمات رسانی سپاه به محرومین و نیازمندان در استان اشاره و بیان کرد: امروزه با تلاش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۰۶۰۶ پروژه عمرانی و ۱۳۳۳۶ پروژه غیر عمرانی انجام شده است؛ که ۲۳۹۴ پروژه عمرانی در سراسر این استان با اعتباری با لغ بر ۳۳۸۱۶۴۰۰۰۰۰۰ میلیارد تومن اجرا شده است.
 
وی گفت: 1417  هکتار از زمین‌های استان با ادوات سپاه پاسدارن درست شد؛ ۴۷۵ مسجددر سطح استان ساخته شد و توزیع۹۷۹۱ سبد جهیزیه در استان، توزیع لوازم تحریر، توزیع سبد معیشتی، توزیع دام و سبد پوشاک، کمک به بیماران صعب العلاج، ساخت بیمارستان‌های صحرایی، حمایت و کمک به خانواده‌های بی سرپرست و بدسرپرست، تهیه توزیع سبد‌های ورزشی را نیز از دیگر خدمات این قرار گاه ویژه استان برشمرد.
 
وی بیان کرد: هزار واحد مسکونی مددجویی در سیستان و بلوچستان نیز توسط سپاه ساخته می‌شود.
مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عشایر وظایف خودشان را در بحث اقتصاد مقاومتی به خوبی انجام داده اند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: ما در ۸ سال دفاع مقدس قدرتمان را با مردم یکی کردیم؛ ماموریت سپاه این است که در تمام ماموریت‌های خود در کنار مردم باشد؛ این نهاد برای مردم ایران تشکیل شده و در همه‌ی شرایط سخت در کنار مردم خواهد بود.


ارسال نظرات