خبرهای داغ:
سرمربی شجره طیبین شهرستان بهار تأکید کرد

لزوم کیفیت‌بخشی برنامه‌ها و بیان مسائل روز در حلقه‌های صالحین

سرمربی شجره طیبین شهرستان بهار با بیان اینکه باید از پراکندگی سنی در حلقات صالحین پرهیز شود بر کیفیت برگزاری حلقه‌های صالحین و بیان مسائل روز در این حلقه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۹۰۱۷۶۰۹
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸

لزوم  کیفیت‌بخشی برنامه‌ها و بیان مسائل روز در حلقه‌های صالحینبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، جلسه مربیان شجره طیبه حلقات صالحین حوزه فاطمه الزهرا(س) شهرستان بهار در مکان این حوزه برگزار شد.

سرمربی شجره طیبین در این جلسه اظهار داشت: با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا باید زمینه‌ساز آشنایی و آمادگی کودکان و جوانان با زبانی گیرا و گرم با این ماه مبارک و اعمال آن باشیم.

سمیرا عیوضی افزود: درجه و اهمیت این ماه نویدبخش و پر از روزی را باید به نحو احسنت برای متربیان به ویژه کودکان و نوجوانان بازگو کنیم و این جز با مطالعه و ایمان قلبی میسر نمی‌شود.

وی در ادامه بر نحوه تشکیل حلقات و اعضای حلقات صالحین اشاره کرد و بیان داشت: باید رده‌های سنی متربیان به گونه‌ای باشد که محتوای این کلاس‌ها برای آنها قابل فهم باشد.

این سرمربی شجره طیبین با بیان اینکه باید از پراکندگی سنی در حلقات صالحین پرهیز شود بر کیفیت برگزاری حلقه‌های صالحین و بیان مسائل روز تأکید کرد و گفت: سرکشی از حلقات صالحین باید در برنامه کاری سرمربیان باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات